Fixa vikten till bröllopet!
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
Känner att jag inte orkar köra styrketräning längre Måste köra förbränningen först för annars struntar jag i det och då dewt är vikigast så prioriterar jag det men jag blir så slut att jag går hem då direkt efter det..men kanske inte gör något då jag redan är musklig.Eller vad tror ni?Prio 1 är ju att gå ner i vikt nu!!
Sitter på ett internetcafé i stan och väntar på att klockan ska bli 11 för då har jag konsultation med frisör, make-upartist coh nagelbyggare. Vi ska komma underfund med hur jag vill se ut på min stora dag + ett pris för detta. Spännande!
Men jag måste bara berätta...
Ni vet ju att INGET händer m min vikt för jag åt för lite... bara frös ju hela tiden och var helt matt...
Nu har jag för ca 5-6 dagar sen ökat mina matintag, äter mer vid de viktiga målen + att jag slängt in några extra mellanmål...
Vill ni veta vad som hänt...
jag har gått ner 1.5 kg *asg*
Visst är det lustigt... jag kämpade lixom FÖR HÅRT...
Är så man vill skrika... tänk om jag tillåtit mig själv att äta MER innan, så hade jag kanske gått ner hur mkt som helst vid det här laget... höll ju på i sju veckor utan att gå ner för jag åt för lite...
helknäppt verkligen!
Men nuuuu äntligen, får jag lite lön för mödan Får äta mer + går ner i vikt!
Håll tummarna för att det fortsätter!
klart det gör! du är jätteduktig anja bra jobbat och stort grattis!
Precis som paoje säger så ju större (starkare) musklerna blir desto mer förbränner du.. Plus att efter ett styrkepass så förbränner du i ca 15 timmar efteråt medans ett konditonspass bränner du mer under själva passet men bara i 1 timme efter..
Att gå ner i kilon är väl inte det som är viktigast eller? Det är väl ändå cm och kroppsform man vill ändra? Kom ihåg att muskler väger mer en fett och mitt tips är att inta bara lite på vågen för att se om man får resultat utan fram med måttbanden och mät
Mät runt halsen, runt biceps, bröst, mage, rumpa och lår och du kommer bli otroligt motiverad när du ser centimeter efter centimeter försvinner!!
Själv är jag på dag 3 på mina kemiska dagar och nu så går det mycket bättre Har gått ner ca 1 kg och har precis fått mensen så då binder jag ju vätska också!! Detta var inte så tungt som jag trodde, viktigt att komma ihåg att äta alla 5 måltiderna och dricka MASSOR av vatten
Helt otroligt vad jag sväller nu, veckan innan mens!! Mätte midjan nyss, och det var 4 cm extra! Okej att man sväller, men 4 cm??!?!
Något bra tips på vad jag kan dricka på morgonen?
Te och kaffe går inte alls, eftersom jag har slängar kvar av min magkatarr. Mjölk får jag finnar av (jag vill inte ha mer mjölk heller, eftersom jag äter fil och flingor till frukost). Kan jag dricka juice? Vet att inte det är direkt nyttigt..
Men något tips på vad jag kan dricka?
Jag dricker vatten.. Inte så spännade men ska ha i mig 2 1/2 liter om dagen så lika bra att starta tidigt Annars att färskpressa apelsiner är ju både gott och nyttigt..
Drick vatten med pressad citron i!!!
Jag dricker 5 dl vatten m citron i t alla mina måltider!!
En extra bonus är att man får en kick av det lite syrliga...man vaknar o det kan jag verkligen behöva!!
Juicer är SÅ gott men det är ganska mkt socker i dem, fruktsocker räknas också..... :)
Då får de bli vatten i fortsättningen då! Lät gott med lite citron i.