Fixa vikten till bröllopet!
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
Jag vet visst är det tufft! Grattis på 14 månaders dagen Klarade mig hyfsat från tröstätning två bullar bara, fördelen med att inte ha något hemma o långt till närmsta affär
har ätit en hel del onyttigt idag.... suck hoppas på bättre dag imorgon....
Fortfarande paus här hos mig.. När förkylningen är borta är jag på G igen..
Förra veckan dvs tor, fre och lör var helt galet. åt typ allt gott som kom i min väg*suck* KÄnde nu j-vlar*s* Tränade i tis och blev super förkyld skulle tränat ons och tor och lör och sön. För nu tycker jag faktiskt (helt sjukt) att det är kul.
Men just nu känner jag mig :( ledsen och slemig pga förkylning. Men framför allt besviken..............*suck*
Drar på mig vätska nu, veckan innan mens... Känner mig så fet, svälld och ful! Usch!!!! Har tränat och följt mitt motionsprogram, men inge kul när man bara känner sig fet ändå... Dessutom kommer godis-begäret den här veckan! BLÄÄ!
jag ska försöka gå riktigt mycket idag. ska se vad jag kan komma upp i med stegräknaren!
Det jobbig är att man har ju gått ner i vikt nu när man är förkyld. Men går väl upp allt sen när man blir frisk igen. morr
Kom upp i 12500 steg igår
Smygvägde mig imorse men hade inte gått ner nåt!!Skumt!Jag veeeet måste vänta till måndagen men känns som att det går uppåt eller står still..Måste göra något drastiskt!Tips?
tja såvida det inte står still pga ökande muskelmasa så är väl ännu fler steg bra!