• Godisråttan

Fixa vikten till bröllopet!

En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
    Vår gamla tråd är avstängd.

• Svar på tråden Fixa vikten till bröllopet!
  • Fejs

Gårdagen slutade med pizza iaf. Men denna dag har börjat bra. Har redan cyklat 15 min och gjort en del situps =) Nus ak det ätas frukost...

• Godisråttan

Morgonprommis imorse. En kort men ändå
    Var på BT fika igår och tog enbart en sallad inge fikabröd efteråt som de andra gjorde. Duktigt va?

• JuniBruden6

Vägde mig förut,, har gått ner 4 kg på 4 veckor,,,, sakta men säkert,,,
    Jag kombinerar med cambridge dricker det 2 ggr om dan o äter 1 måltid per dag,,, ( men fuskar ibland med fikabröd )
    Jag går minst 1 timme per dag,,,
    Nu känner jag mig pigg o glad,,

• Godisråttan
    JuniBruden6 skrev 2008-02-21 08:56:58 följande:
    Vägde mig förut,, har gått ner 4 kg på 4 veckor,,,, sakta men säkert,,,Jag kombinerar med cambridge dricker det 2 ggr om dan o äter 1 måltid per dag,,, ( men fuskar ibland med fikabröd )Jag går minst 1 timme per dag,,, Nu känner jag mig pigg o glad,,
    Det är ju jättebra!!!Wow 1 kg i veckan är väl inte sakta!!!KANON!Bra jobbat!
  • JuniBruden6

Tack tack

Godisråttan skrev 2008-02-21 09:00:18 följande:
    Det är ju jättebra!!!Wow 1 kg i veckan är väl inte sakta!!!KANON!Bra jobbat!
  • Vinterbruden 08

Fortsätter att vara duktig.. Har redan ätit två måltider idag och om en timmer är det dags igen.. Köpte en våg igår.. Hmm inte så jävligt som jag trodde men endå så har jag en del som ska bort.. Tog med träningskläder till jobbet i dag och ska träna direkt efter.. Nu jäklar här ska man bli snygg

• Godisråttan

Finns kakor på jobbet igen...Arghhh!Tog en imorse...

• 2e advent

Åhh skulle allra helst vilja sätta mig ner och bara frossa i choklad , i helgen var vi ju magsjuka och efter det så vägrar min son att äta, han är ju inte ens 1 år och det gör mig så orolig så jag bara vill sätt mig ner och gråta och tröst äta . Vår BVC sköterska VAB:ar så jag får inte tag i henne heller och det känns bara skit just nu . Skulle gå promenad efter sonens lunch men eftersom det tog 45 minuter och bara resulterade i en ledsen mamma och ett ledset barn som knappt hade ätit något så bestämde jag mig för att han skulle få sova i sin säng istället för jag orkade helt enkelt inte bylta på honom alla kläder och dra iväg . Jag får väl gå en promenad själv ikväll när sambon kommer hem.

Var bara tvungen att skriva av mig lite....

• pojomo

hmm idag har jag vart olydig. Ska porta min bästis..... Nu kom hon idag igen med en semla som jag inte kunde motstå.
    Får gå en långpromenad med vovven sen å hoppas att det slutar regna så jag kan gå en runda med stavar oxå

• JuniBruden6

Våran son som är 14 mån idag,,, äter oxå väldigt dåligt,,, har gjort det i flera månader,,, men dricker välling,,,, får väl duga men jag förstår dig man vill ju att de ska äta mat,,,
    2e advent skrev 2008-02-21 13:16:12 följande:

Åhh skulle allra helst vilja sätta mig ner och bara frossa i choklad , i helgen var vi ju magsjuka och efter det så vägrar min son att äta, han är ju inte ens 1 år och det gör mig så orolig så jag bara vill sätt mig ner och gråta och tröst äta. Vår BVC sköterska VAB:ar så jag får inte tag i henne heller och det känns bara skit just nu. Skulle gå promenad efter sonens lunch men eftersom det tog 45 minuter och bara resulterade i en ledsen mamma och ett ledset barn som knappt hade ätit något så bestämde jag mig för att han skulle få sova i sin säng istället för jag orkade helt enkelt inte bylta på honom alla kläder och dra iväg. Jag får väl gå en promenad själv ikväll när sambon kommer hem. Var bara tvungen att skriva av mig lite....
Svar på tråden Fixa vikten till bröllopet!