Fixa vikten till bröllopet!
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
Jag kom upp i 11.000 steg idag... är skitnöjd, men så åt jag en liten jä..la mc-flurry på mcdonalds där vi var med jobbet. Grrrrr, blir arg på mig själv... Å andra sidan så gör jag ju inte sånt så ofta!
Men nu har jag ju beställt klänning med vissa mått så nu FÅR jag ju lxiom inte sabba nåt. Det vore ju bedrövligt
klart du kommer greja det!! och 11000 steg !!!! wow!!! bra jobbat!
va alla är duktiga här inne :) Jag var ute å gick 1 timme idag men då hade jag ju oxå syndat med en semla :( Inte bra med kompisar som kommer hem med sånt;)
Tonårsmorsa
tack Ja alltså så stor som jag var förra året har jag aldrig nånsin varit. Jag gick upp massor med Exlutena (minipiller som jag åt som gjorde mig vrålhungrig, konstant sugen på sött coh som dessutom gjorde mig jättedeppig, grät nästan jämt men fattade inte att det var pillrena).
När min barnmorska sa till mig att det nog var dom (hon blev rätt chockad när hon såg mig och hur mkt jag gått upp i vikt) så slutade jag ju direkt och satte in kopparspiral och så började väl min ämnesomsättning att återgå till det normala (den kan tydligen oxå sänkas med såna piller).
Blir skitarg när jag tänker på att jag inte fattade och slutade direkt. Ett helt år av att må kasst och bli fetare och fetare utan att orka ta tag i det för man är så nere.
Iallafall så har jag lyckats ta mig ner 11 kg drygt och 14 cm, så det känns ju bra, men det är ju inte allt jag gick upp på det året... Jag gick upp 16 kg under det året och hade redan innan det alldeles för mkt övervikt...
Men i övermorgon börjar jag och en kompis träna på gym, styrka och kondition så jag ska verkligen se till att det händer nåt nu. Tror inte jag kan göra mer med enbart kosten utan det är motion och träning som ska till för att forma OM mig så att säga.
Med korsett blev det ju riktigt bra. Jag har INTE den på mig på bilderna men NÄR jag hade den på mig så såg det riktigt bra ut. Däremot så avslöjar ju armarna (som lätt blir feta på mig) hur jag egentligen ser ut
Tror dock att jag kommer känna mig supervacker i min underbara klänning oavsett hur mkt jag kommer lyckas gå ner.
Men jag hoppas på att lyckas komma ner till 75 kg. Då vore jag jätteglad även om det är 15 kg mer än jag vägde innan.
Kunskaperna ja, hihi, det är inte så svårt att förstå HUR man ska äta, det svåra är att GÖRA det
bra sagt anja!:)
Tobiasochlinda
tack, jag hoppas verkligen att jag kommer greja det och dessutom lyckas gå ner 6-7 kg till
Haha ja, det är verkligen sant oxå...
Min C uppsats blev godkänd igår, så igår åt jag onyttigt kan jag meddela. Men glad för det är jag, för det var jag fanimig värd efter allt slit med den!!!
Hej tjejer!!
kastar mig med på den här tråden då det kan vara fint att ha några fler som hjälper en med att hålla motivationen uppe..
Startar på en diet idag ( fel ord kanske) som går ut på att äta rätt typ av mat i riktiga mängder med 3-4 timmars mellanrumn. Med 4 kjemiska dagar och 3 inte kjemiska dagar.. Så vi får se hur det går Ska i alla fall gå och köpa mig en våg idag...
Hjälp
Jag måste gå ner minst 10 kg ska gifta oss i juni,,, vill inte kolla klänning än man blir bara besviken
men jag är ute o går minst 1 timma om dagen samt ska sätta igång min häst nu så jag kan börja o rida igen,,,, men man får lite smått panik,,,,vill få bort gäddhänget ju
Först och främst!GRATTIS ANJA!
Jag har tappat min stegräknare när jag gick imorse Sååå ledsen!!!Måste väl köpa en ny...hrmpff!
Killarna på jobbet har börjat att säga att det syns jag gått ner Happy!