Fixa vikten till bröllopet!
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
Haha glitter vore läckert va. Kanske ska låta 3,5-åringen dekorera den .
Hittade den på en hemsida så jag har inte sett den i verkligheten. Så det blir spännande när den är klar.
Tycker din är skitsnygg. Om jag skulle haft en riktig brudklänning så skulle jag kört en all-the-way jag med. Med mkt tyg och detaljer. Man vill ju få valuta för pengarna .
Skor får bli ngn gång i vår. Men lagom inte för smal elr hög klack och silver blir det nog.
Åh! Är så glad nu!!! 2 personer, helt oberoende av varandra, har sagt att det syns att jag gått ner i vikt.
Kul!! Visst blir man glad
Jättefin klänning du valt Anja!Bra pris också!De jag kollat på kostar 12500:_ så funderar på att köra Kina..
Min stegräknare har kommit I fredags kom jag upp i 10500 steg(men då sprang jag en mil på löpbandet också)Igår blev det 3000steg fniss
och imorse gick jag 45 min morgonpromenad och är nu uppe i 4000steg och ska försöka så att det blir 10000 idag men det kan bli svårt
Jag tycker 10000 är mycket eller är det jag som är lat?
Nu är det paus.. Är förkyld så får se hur länge det håller i sig.. blää..
GME76 080802 skrev 2008-02-17 10:24:42 följande:
godisråttan, jag håller med 10 000 är rätt svårt att komma upp i brukar ha som mål att minst vara uppe i 5000 om dan, hinner jag så är 10 000 inte fel...
jag bara äter och äter...helt inne i godisvärlden nu, har bestämt mig för att äta på idag också, haft planerings möte inför bröllopet idag med mängder av fika, men kul! :) men imorgon börjar allvaret och jag måste skärpa till mig med sockret igen.... ska till sömmerskan om 2 v, kan ju vara bra att inte ha gått upp 10 kg då!
har varit ute o gått i 2,5 timmar idag vet inte hur långt det är men en bit över milen måste det ju va