• Godisråttan

Fixa vikten till bröllopet!

En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
    Vår gamla tråd är avstängd.

• Svar på tråden Fixa vikten till bröllopet!
  • nilia

Japp det ska jag göra=) Men nu blir det en promenad med hunden.. men min m2b borde få gå själv som straff för att han gjorde mitt inlägg så fult;)

• Anja 19 juli 2008

Nilia

haha ser ut som något MIN m2b skulle kunna ha gjort *asg*

Kunde inte låta bli att fnissa när jag såg det

• Anja 19 juli 2008

Vet ni, nu ska jag visa er något som inte ens min m2b kommer att få se förrän på den stora dagen.

JAG HAR KÖPT KLÄNNING IDAG...

Det blev inte alls den jag trodde! vet ni hur snygg man blir med korsett även om man är kraftig. MInns ni att jag inte trodde att NÅGOT kunde fixa min figur! Jag är fortfarande i chocktillstånd. Med rätt korsett kunde jag prova VILKEN klänning jag ville och se FIN ut!

Mina mått är 104/85/110 och med korsett WOW... Med min korsett kan jag snöra in mig till max 71 men jag kommer satsa på 75 cm, är mer rimligt. Den korsett jag valde är en "underbust"-korsett (går ej över bysten, mkt snyggare på mig) och så axelbandslös bh t det.

Och så min drömklänning!

Här kommer den tjejer. Jag älskar den: Säg nu ärligt vad ni tycker!

shop.textalk.se/se/articleimage.php&image=181454&fullwidth=0&fullheight=0

shop.textalk.se/se/articleimage.php&image=181455&fullwidth=0&fullheight=0

• Anja 19 juli 2008

Igår kom jag förresten äntligen upp i 10.000 steg. Kände mig stolt *asg*

Denna veckan börjar jag träna Känns sååå gött!

Armarna ska snyggas till, magen ska tränas och tja, allt annat oxå förstås och så ska konditionen förbättras avsevärt

• GME76   080802

Anja, klänningen är jättefin, en riktig prinsessdröm. Grattis! Hur mkt kostade den?

• nilia

Din drömklänning är kanonfin!! Superfiin!
    Du var jättefin i de andra 2 oxå, även att du inte hade korsetten.. så de så=)

Själv så har jag gått drygt 7km idag, alltid något iaf!

• Anja 19 juli 2008

Den kostade 9.500 typ och så var det 20% rabatt så jag betalar 7.600 för den. Älskar den verkligen och jaaaa det ÄR en prinsessdröm, fniss... Trodde aldrig att jag skulle falla för en sån klänning... men shit så påverkad man blir av modet! för visst ÄR det jä..ligt inne med de här gräddbulleaktiga kjolarna nu, hehe... jag är en riktig sucker för det som är inne.

Brukar inte gilla det först men sen vänjer jag mig och sen blir jag lixom helt galen i det! (oftast är det dom saker som jag ogillar mest i början, som faller mig mest i smaken sen, haha) och jag gillade INTE såna här kjolar för ett år sen men NU blir jag knäsvag av dem

Den glittrar något så otroligt vackert!

• Anja 19 juli 2008

GME76 och Nilia

tack snälla ni... VAd gulligt sagt Nilia. Shit så underbart detta känns!

Är helt euforisk... hade nojjat och spänt mig och känt mig helt knäckt inför denna dagen för jag trodde inte att någon korsett skulle kunna hålla in min mage och mina höfter

haha

hade ju inte behövt oroa mig ett dugg!

Jag kommer få känna mig som en PRINSESSA och jag kommer få känna mig VACKER!

Nu ska det ändå tränas för de där jä..la fläskarmarna måste bli snygga och fett måste förbrännas och magmuskler stärkas osv...

Bara för att jag såg sjysst ut i korsetten så betyder ju inte det att jag ska slappa nu nej då, desto mer jag kan snöra in korsetten desto bättre och ju finare armarna är och ju mer dubbelhaka som försvinner, desto gladare och vackrare blir jag haha

Vilka klänningar har ni köpt/tänkt er?

• Anja 19 juli 2008

Nilia, 7 km, mycket duktigt... jag har nog bränt en del kalorier oxå Det var skitjobbigt att prova klänningar, haha, men KUL

Svar på tråden Fixa vikten till bröllopet!