Fixa vikten till bröllopet!
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
Just det, glömde skriva att du var superfräsch i de andra klänningarna också . 7 600:- var ett riktigt bra pris för den såg bra mkt dyrare ut. Härligt!
Japp jag VET... Fick underkjol med ringar, korsett och klänning för det underbara priset: 9975 kr Kan inte bestämma mig ang slöja, men det lutar åt en kortare variant med gnistrande stenar i. men jag vet inte... klänningen är så vacker! Måste se när jag provar den ifall den ska ha slöja eller inte!
Svårt sånt där!!
GMZ76
vad ska du har för klänning? Någon aning, redan köpt??
GME76 inte Z, haha...
Kolla mitt galleri. Den ska sys upp för den finns bara i USA så tyget blir i stågrått mjukt siden med ett vitsilvrigt broderat "pärlband" under bysten. Tänkte nog hissa upp den 10cm ovan knäet också. Sömmerskan har beordrat mig att köpa behån jag ska ha så hon kan måtta fodret så nu måste jag ta tag i den saken . Va tråkigt....
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-02-16 23:53:41 följande:
stålgrått siden alltså
Min klänning kostade bara 5000=) Men sen köpte jag skor för 1500 och slöja för 950.. så det blev inte så tokbilligt ändå! Men huvudsaken är att man är nöjd tycker jag sen kan priset nästan kvitta;)
Hihi kan tänka mig att du förbrände en hel del när du provade klänningar=) Provade du många?
GME
Ååååhh jättesnygg... stålgrått och vitt m glitter, kommer bli skitfint!!! En helt annorlunda stil än min klänning, eller hur fniss... men det betyder ju inte att man itne kan tycka att det är snyggt. Riktigt snygg klänning måste jag säga! Du kommer se strålande ut i den. har du provat den?
Om din sömmerska säger att det är dags att köpa bh så måste du ju lyda eller hur
hehe...
Nilia
KOm ju på att jag ÄNTLIGEN kan beställa skor oxå! Nu när jag vet vilken klänning det blir, hehe... Mina skor kostar faktiskt bara 700 kr. Gött! och slöja vet jag som sagt inte!
Jag provade 4 klänningar, haha, eller var det fem? Iallafall så var det ganska krävande, sen provade jag ju en hel del korsetter oxå så det tog nog på krafterna. Hade en grym hunger och dunkande huvudvärk efteråt...
Det tog tre timmar!!!
GME förlåt pärlband, inte glitter, suck jag är hopplös idag... tänker bara på glitter *asg* jag MENADE faktiskt pärlband
såg nu oxå att du skrev att den bara finns i usa... antar att du ej provat den då... om det ej var så att du var i usa när du fann klänningen?