Fixa vikten till bröllopet!
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
Åhhh Vilken skithelg!!!
Började i fredags med att sonen blev magsjuk, kräktes ner hela sig och hela sin säng två gånger, stackars lille plutten, han var så blek och apatisk så man blev helt oroligt. I lördags kräktes han två gånger till. Igår vaknade jag och mådde jätteilla och var även jag magsjuk, fick inte behålla någon mat på hela dagen. Nu har jag precis ätit lite rostat bröd och nyponsoppa och hoppas att jag kan få behålla det, mår mycket bättre dock så förhoppningsvis är det lungt, dessutom fick sambon feber igår så han har legat och drömt om blå hästar hela natten
Men i alla fall efter magsjuka så...
- 2,1 kg sedan förra veckan (kommer säkert äta upp lite av det igen)
totalt - 3,5 kg
Vikt kvar 7,9 kg
Anja din klänning var helt underbar. Jag har blivit helt kär i en Maggie Sottero men de är ju svindyra men min mammas bästa kompis är jätte duktig på att sy så hon ska sy den, måste bara prova något liknande först för att se så jag passar i modellen.
www.maggiesottero.com/dress.aspx&page=4&style=S5100A
Kan visst inte räkna har ju gått ner 4,5 kg totalt tyckte att det kändes lite med 3,5 men som sagt om jag kan börja äta lite igen så kommer jag säkert att gå upp några av den bortkräkta vikten
grattis till er alla! bra jobbat!
2:e advent jättefin klänning!!! jag har gjort precis som du, hittat en svindyr som en kompis syr upp istället.
Fan! det går INTE bra för mig!!! Är emot snabba saker som olika drycker etc men jag vill gå ner. Vet inte hur jag ska göra. Ska till en o kolla mitt ph idag, får se vad han säger... Måste gå ner så jag får en liten midja iaf (se mitt bildgalleri).
Tobiasochlinda
Tack visst är den, blev helt kär när jag såg den, tur att man har händiga vänner eller hur
Fejs
Var inne och kollade din sida och såg att du är från Norrköping o ska gifta dig i november själv är jag från Linköping o ska förhoppningsvis gifta mig i december kul med fler som ska ha vinterbröllop. Däremot förstod jag inte varför man skulle titta i ditt bildgalleri ang liten midja om det var du på bilderna så var de väl jättefina och du har ju dessutom gott om tid på dig så det är ju jättelungt för dig att minska midjan om du verkligen vill
2e advent
vad kul att du också gifter dig i vinter! =)
Tack för uppmuntran och att du tyckte jag var fin!
Funderar på om man måste göra ett visst antal situps el nått men jag tycker allt det hrä med att gå ner i vikt är skitsvårt! Har försökt få hjälp på vårdcentralen också men de är ju askassa. Jag stressar som en idiot känns det som o tycker inte jag hinner med att bara vara mer än på kvällarna och då göra jag det istället för att träna, gå ner i varv. Måste försöka komma in i att träna är samma sak som att gå ner i varv men det är svårt när man aldrig har tränat tidigare...
Har provat GI, försöker med tallriksmodellen men det är svårt dagtid. På kvällarna har jag börjat äta nått lätt inte riktig lagat mat el ute.
Känner ett ständigt sug efter att äta nått, inte godis, vet inte vad det är bara att ha nått i mun. Nån mer som känner igen sig?
Fejs
Prova med att gå en längre promenad när du kommer hem efter jobbet istället för att ställa kravet på att du ska iväg och träna, om du aldrig har tränat förut så kan promenader ge jättemycket som start och då kommer du dessutom ut och får frisk luft och kanske kan varva ner lite samtidigt som du rör på dig, träningen blir säkert lättare att ta tag i i vår när dagarna blir lite längre och det inte är mörkt när du kommer hem från jobbet. Vet inte hur du jobbar men matlådor är ju alltid bra då kan du ju göra efter tallriksmodellen kvällen innan och dessutom göra små mellanmåls påsar med bra mellanmål. Men som sagt ha inte för stora krav på dig själv från början, börja med promenaderna och ta träningen när promenaderna börjar kännas för lätta.