Fixa vikten till bröllopet!
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
anirac1
Hmmm det där låter motsatsen till vad jag har lärt mig om viktnedgång. Det är ju just att äta ofta och lite som är bra för vikten. Att INTE äta är ju inte bra, då får du lägre ämnesomsättning. ATt äta sällan och mycket är inte bra heller för då får du oxå läg ämnesomsättning /förbränning.
Så att INTE äta när man behöver är inte ett bra sätt att gå ner i vikt och det är inte bra för kroppen...
Ät ett ägg och en tomat eller så på kvällen, när du är hungrig, det är ju i princip inga kalorier alls men det mättar
Då ser du nog ännu bättre resultat... för du höjer din ämnesomsättning samtidigt som det knappt är några extrakalorier att tala om
Det där med att inte äta på kvällen är ju oxå lite skitsnack. Det beror ju på hur ens dygnsrytm ser ut. Jag jobbar ju nästan alltid kväll och är skithungrig när jag kommer hem efter kl.22. Hade jag inte ätit då så hade jag aldrigkunnat somna!
däremot är jag noga med att knappt äta kolhydrater efter kl.18. Dem äter jag till störst del under den tidiga delen utav dagen!
Men att äta tex ett ägg och en tomat, eller ett glas filmjölk och en banan osv på kvällen, det är ju ingenting!
Kroppen signalerar ju hunger av en anledning och det är att den behöver något!
håller med dig anja!
Idag smäller det!!!!!!!!!
Ska åka och prova klänningar med min tärna idag... Gud vad jag längtar!!!!!
Fast det är väl typiskt att man vaknar upp med en brännande hals och snorig näsa dessutom har jag inte gått ner så mkt som jag ville.
Men de klänningar jag har tittat på har inbyggda korsetter så det kanske löser sig ändå.
Tror ni det blir stor skillnad i stl om man vill gå ner 7 kg till? Jag har nu 38/40 fast mer åt 40 stl.
ÅÅÅHHHH det bara pirrar i magen!!!
dreams ha en underbar dag!!!
tobiasochlinda: tack så mycket!!!
Det tänker jag verkligen ha och jag ska njuta av varja sekund!!!!!!!!!!!
Nu har jag bara ett problem.....
Vad ska man ha för underkläder på sig?! Jag har ingen axelbandslös bh och jag använder bara stringtrosor....
Tror ni man kommer att känna sig blottad och tror ni man får låna en bh av dem om man köper den sen (måste ju ändå ha en)
dreams jag tror inte att du kommer behöva bh ens om där är inbyggd korsett i klänningen... men du får säkert låna.
jag ska ju prova imorgon Whhiiii...
jag och min ena toastmistress ska köra 16,5 mil till Dreambrides butik i Blekinge! Åååhhh vad jag längtar. Bokade tiden för SKITLÄNGE sen och har längtat så...
Jag har ju strl 46 och det är ju mindre kul men jag ska å andra sidan köpa en riktig korsett utav henne och hon LOVADE att hon ska kunna snöra in min midja 15 cm sen får man ju midja och inplattad mage av korsetten. Frågan är var f..n tar det vägen, lägger det sig som en bilring UNDER korsetten då eller *asg*
Trist att känna sig så begränsad i val av klänning... alla mina val, i princip, av klänningar utgår ifrån hur figurvänliga och döljande dom är
Jaja, det SKA bli en underbar dag i vilket fall som helst! Jag vägrar bli nedslagen...
kommer lägga in bilder imorgon kväll i min blogg...
Om ni vill titta på de klänningar jag tänkt prova/titta på så finns de i bloggen:
(de tre som är mer gräddbullelika är INTE figurvänliga men sååå fina, så jag måste iallafall få klämma på dem )
anjasbrollops.blogg.se/1203031302_en_stor_dag_imorgon.html
Dreams hur sjutton GICK det idag förresten... har du några vackra bilder som vi kan få se...
För att svara på din fråga om storlek så är det ju toppen med korsettsnörning i klänningen om man hoppas på att gå ner lite till
Den klänning jag lutar mot (Lilly 3004) har ju korsettsnörning och är mkt trevlig rent figurmässigt, draperad över magen och hög midja för att sedan gå svälla ut i en vid kjol som döljer nedre mage, höfter, rumpa... Perfekt
Hej tjejjer!
Har inte skrivit på ett tag nu..Ska iväg och göra hårförlängning inne i city och sedan förhoppningsvis träna. Slog rekord igår på löpbander 9,4km på 60 min(nästan 1 mil) Ska klara mitt mål
Ätandet har inte varit på topp. Glömde att äta igår föär jag var så stressad så tillslut tryckte jag i mig 5!!!!!mackor sent på kvällen .NOT GOOD!!!Får kämpa bättre lör och sön nu.Hoppas det går bra för er!
godisråttan, jag har också tänkt göra hårfärlängning var gör du din och kostnad vilken typ???? berätta allt!!! :)