• Godisråttan

Fixa vikten till bröllopet!

En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
    Vår gamla tråd är avstängd.

• Svar på tråden Fixa vikten till bröllopet!
  • nilia

Tonårsmorsa: Tack för hjälpen och tipsen!!! Ska verkligen tänka på det du har sagt och försöka ändra min vanor=)

godisråttan: Du kämpar på bra med din träning=) Själv så ska jag försöka klämma in ett core-pass och sen löpträna lite!
    Sen så skakade min m2b och jag tass på att vi ska gå ut och gå ca 30 min varje kväll tillsammans.. inte så mkt för att vi ska röra på oss utan för att vi ska kunna prata, umgås och få frisk luft=)

• GME76   080802

Är tokförkyld men ingen vidare matlust så det jämnar ut den uteblivna träningen . Väger 68,5 nuförtiden så om några månader är nog målet nått. Stavar rules!!!

• Godisråttan

GME76 080802 skrev 2008-02-12 09:57:39 följande:

Är tokförkyld men ingen vidare matlust så det jämnar ut den uteblivna träningen . Väger 68,5 nuförtiden så om några månader är nog målet nått. Stavar rules!!!
    Vi väger ungefär lika 68,9kg
    Hur lång är du?Jag är 162cm men mycket muskler och stora tuttar Har dock mycket fett kvar Speciellt runt magområdet tycker jag..Måste ner 5kg till!
  • Godisråttan
    nilia skrev 2008-02-12 09:55:47 följande:
    godisråttan: Du kämpar på bra med din träning=) Själv så ska jag försöka klämma in ett core-pass och sen löpträna lite!Sen så skakade min m2b och jag tass på att vi ska gå ut och gå ca 30 min varje kväll tillsammans.. inte så mkt för att vi ska röra på oss utan för att vi ska kunna prata, umgås och få frisk luft=)
    Tack!Du kämpar också bra!Jag gillar det sunda vältränade idealet framför spaghettimodellideal...
  • nilia

Jag håller med dig fullt ut! Det är mkt snyggare med vältränade och muskulösa tjejer(och killar!) än spinkiga och rangliga!

• Anja 19 juli 2008

GME76

så du går med stavar... vad kul för jag ska ju oxå börja med det... Längtar! Hur märker du skillnad? Är det att du blivit mer "vältränad" eller att du förbränt mer fett?

• tobiasochlinda

blev visst lite godis idag....choklad som vanligt.... suck... men ska ut och sköta om stallet nu och jag har 3 riktigt TUNGA boxar å mocka så får väl hoppas jag kompencerar endel då.

• 2e advent

Jag tror att jag ska byta vägningsdag till tisdagar, kände mig smal imorse och tänkte att jag då skulle smygväga mig och då vägde jag 0,6 mindre än igår, vet inte om jag ska vara glad eller inte eller jo det är klart att jag ska.

Har precis varit ute och sprungit och det kändes mycket bra så idag har jag med löpning och långpromenad fått ihop nästan 14 000 steg

Men jag känner mig mycket träffad av tonårsmorsas kommentar om att vi äter för lite det gör jag definitift (hm stavas det så?) jag lyckas nästan aldrig få till några mellanmål, mycket slarvigt jag vet, det måste jag fixa till

• nilia

tobiasochlinda:
    det är inte lätt det där med chokladen.. själv så smäckte jag i mig 3st vetebullar idag. Det kan ju inte vara nyttigt någonstans! Tror tom att det är bättre med choklad, bullarna blir man ju uppblåst som en bulle av;)

2eadvent:
    Bra jobbat med dina 14 000 steg=)

Själv så har jag kört core i 30 min och kondition i 40 min och sen lite sygg. Smet lite tidigare från jobbet idag=)
    Ska även tillägga att jag snart ska äta mitt andra lagade mål för dagen=)

• GME76   080802

Jag är 166cm, inte så stora bröst (tack för det ungar )och här sitter det mesta fettet på magen också haha.
    Målet är 64kg men om jag verkligen anstränger mig så kanske det hinns med nåt kilo till. Trist att vara sjuk nu men nästa vecka kan jag nog börja pinna på igen.

Godisråttan skrev 2008-02-12 10:00:06 följande:
    GME76 080802 skrev 2008-02-12 09:57:39 följande:
    Vi väger ungefär lika68,9kgHur lång är du?Jag är 162cm men mycket muskler och stora tuttarHar dock mycket fett kvar Speciellt runt magområdet tycker jag..Måste ner 5kg till!
    Anja:
    Jag har inte hunnit såå många turer med stavarna än men efter det jag kört så har jag definitivt sett resultat. Bara att ha kommit ner till 68,5 på kort tid är bevis nog. Och armarna är redan snyggare. Så det blir nog kanon för dig med .
Svar på tråden Fixa vikten till bröllopet!