• Godisråttan

Fixa vikten till bröllopet!

En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
    Vår gamla tråd är avstängd.

• Svar på tråden Fixa vikten till bröllopet!
  • ingenjörsbruden

Har en tjejkompis som har magkatarr...hon undviker drycker med kolsyra o dricker inte juice heller.....

Tror tyvärr jag att citronvatten är det bästa på morgonen.......
    Men testa för o se!!! Min m2b har börjat med citronvatten istället för proviva eller juice på morgonen....han tycker det funkar jättebra!

Sen behöver kroppen eg en hel del vatten varje dag.....1,5-2,5 liter, lite fr person till person....
    Jag dricker 5 dl citronvatten t frukost, 5 dl vatten p förmiddagen, 5 dl vatten t lunch, 5 dl vatten på em o på kvällen dricker jag 5-10 dl citronvatten.
    ...herregud så mkt det blir!!! Jag lovar att jag inte ser ut som en amöba!!!

• Fejs

Känner att jag eg borde cykla lite idag och göra lite situps men jag har sån träningsvärk och så har vi varit ganska aktiva idag... får ta det som träning =)

• trampetroll

Hej allihopa!
    Jag har tänkt köpa mig en crosstrainer för att gå ner i vikt innan bröllopet och jag undrar om någon vet något bra märke eller vart jag ska köpa den? Den får max kosta 2000kr.
    Någon som har testat den från tvshop på reklamen? Är den bra?
    Tacksam för svar

• nilia

Huu vilken onyttig vecka jag har haft, ätit en massa kakor varje dag. Världens största semla.. pizza m.m Vågar inte ställa mig på vågen nästa vecka! Har inte hunnit träna något heller för jag har jobbat som en galning. Men men.. man måste väl ha sådana veckor ibland oxå. Eller? =)

Paoje:
    Jag har själv haft jättesvår magkatarr flera gånger. Då har jag fått rekomendationer att dricka mjölk och äta kex. Ska tydligen lindra men jag vet inte om jag tyckte det hjälpte. Sen så ska man alltid äta varmt på morgonen om man har magkatarr. Men det vet du säkert redan=)

• Anja 19 juli 2008

Va mjölk ska man väl absolut inte dricka om man har magkatarr??

Hmmm... eller är det bara efter maginfluensa? Vet ju att magväggarna är känsliga mot mjölkprodukter över huvudtaget när man varit dålig... trodde det gällde magkatarr oxå...

• nilia

Nä min läkare sa det till mig.. men hon är lite virrig så man vet aldrig=)

• Vinterbruden 08

Jag har också fått beskedet att man ska hålla sig borta från mjölprodukter...

• JuniBruden6

Jag köpte min på Halens,,, gör inte om samma misstag som mig den har bara gått sönder hela tiden

trampetroll skrev 2008-02-22 21:22:15 följande:
    Hej allihopa!Jag har tänkt köpa mig en crosstrainer för att gå ner i vikt innan bröllopet och jag undrar om någon vet något bra märke eller vart jag ska köpa den? Den får max kosta 2000kr.Någon som har testat den från tvshop på reklamen? Är den bra?Tacksam för svar
  • Paoje
    trampetroll skrev 2008-02-22 21:22:15 följande:
    Hej allihopa!Jag har tänkt köpa mig en crosstrainer för att gå ner i vikt innan bröllopet och jag undrar om någon vet något bra märke eller vart jag ska köpa den? Den får max kosta 2000kr.Någon som har testat den från tvshop på reklamen? Är den bra?Tacksam för svar
    Jag har en orbitrek platinum från tvins, den är jättebra! Är helt kär i den!!
Svar på tråden Fixa vikten till bröllopet!