Fixa vikten till bröllopet!
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
Tack...
2 kilo ner sen förra måndagen
Grattis.. samma här..
Vinterbruden 08 skrev 2008-02-25 08:52:33 följande:
Ja det är väldigt motiverande.. Och då ska det tilläggas att lör-sön inte gick så bra.. Den här veckan ska jag bli ännu hårdare
Grattis själv, shiit vad snygga vi ska vara till bröllopet!!
samma här.. Åker ikväll till min mamma.. O där har jag min favorit promenadväg.. Men ska fråga min mamma om hon kan ta hand om lillen lite så jag kan börja springa i stället..
Det har gått uruself ör mig det senaste så idag sätter jag igång med promenaderna ordetligt - håll tummarna för mig och för att mina hundar nu e så friska så dom orkar gå hela vägen!
Gud vad bra jobbat med 2 kg Sommarliv och Vinterbrud. Här har det stått stilla sen förra veckan men jag är skitnöjd med det eftersom när jag vägde mig förra måndagen så hade jag kräkts hela söndagen så jag var väl helt tom, trodde därför att jag skulle ha gått upp lite till den här veckan, men antagligen har jag väl gått ner på riktigt nu om ni förstår mitt svamlande inlägg
Sen vill jag bara tala om att receptet på chokladmousse som jag skrev in var skitgott, mycket mäktigt dock så man behövde inte äta så mycket vilket ju alltid är bra
En fråga som egentligen inte har med något annat att göra, det finns en tårta som man typ gör i långpanna som är två lite marängiga bottnar och mellan dem har man grädde och bär, lite dålig beskrivning men om det är någon som förstår vad jag menar och har receptet eller vet vad den heter så skulle jag bli jätteglad om ni kunde tala om det för mig, ska nämligen snart ha 3 st 1 års kalas och måste baka tårtor.
8 kilo på 4 månader är realisktiskt! Jättebra mål ju!
Jag skall som sagt gå ner 8 kg på 2,5 månad... Stressigt - men det skall gå!!
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-02-24 23:07:58 följande:
Invägning måndag...
vikt: 83,7 (-0,3 kg)
midja: 88 cm (-3 cm)
rumpa: 109 cm (-3 cm)
bröst: 106 cm (+1 ??) träning??
jaha det var mina mått... hmm undrar hur sömmerskan kunde få min midja til 84 cm... jag tycker verklgien att jag mäter på det smalaste!!
Tänk ändå... när jag började skriva här så var mitt midjemått på över 100 cm! Det är MÅNGA cm