• Godisråttan

Fixa vikten till bröllopet!

En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
    Vår gamla tråd är avstängd.

• Svar på tråden Fixa vikten till bröllopet!
  • Anja 19 juli 2008

Nilia 10.000 strongt jobbat... kul att veta att det är ungefär en mil

• Godisråttan

Gått uselt för mig i helgen med träning och mat för jag har jobbat hela helgen och har varit så panikhungrig och då ätit pizza och kexchoklad..Jag veeeet jag har kunnat äta annat men men...Nya tag imorgon. Problemet är också att när jag står och gör hårförlängningar får jag så ont i fötterna och då kan jag inte träna efteråt. Vet ej om jag har fel skor eller svaga ben eller nåt..På mitt kontorsjobb i veckorna sitter jag ju stilla..

• FruFA

Tack *rodnar*
    Ja, det är crosstrainer jag menar... jag kör ett program som kallas "full body" & som är 30 min. Känns både i armar & ben !
    Vad är ditt mål innan bröllopet?

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-02-24 19:05:34 följande:

FruFAshit vad duktig du är... säger bara Wow...jag kämpar och kämpar och kämpar och det händer nada... Jag äter precis som man ska men jag msåte röra på mig mer. Börjar oxå träna nu, kondition och styrka på gym... CT är det crosstrainer du menar då??
  • tobiasochlinda

hej tjejer! min dator krashade i fredags!!! nu har jag fått låna en som är sååååååå ssseeeeeegggggggg!!!!!!!!!!! nåja vart på konferens i helgen och ätit massor av OOONNYYTTIIGGTT :) så vågen 'är väl inte så snäll imorrn, men men får la säga det klassiska "nya tag imorrn" :)

• anirac1

Har gått ner 4,5 kilo - från 71 till 66,5
    ska ner till 60 kanske eller 57-58 vet inte riktigt men några kilo till ska bort har ca 100 dagar på mig nu
    Har lyckats krympa magsäcken nu och äter inte alls så stora portioner längre - lite träning när jag hinner men framför allt - jag lämnar kilona på tallriken nu,,,

• Anja 19 juli 2008

FruFA

Jag vill så himla gärna gå ner till 75 (gärna ännu mer). Vägde innan de två sista barnen 60 kg men det är bara en avlägsen dröm nu för tiden

Men 75 skulle jag vara jättenöjd med! Innan var under 70 mitt mål men jag blir bara deppig av att sätta så "låga" mål 75 är mer realistiskt!

Med lite träning så hoppas jag även omforma kroppen... ska anmäla mig på gym nu i veckan... Skulle gjort det denna veckan men så har jag fått förhinder varenda gång jag tänkt mig det. Blev inkallad på jobbet, sambon fick jobba över etc etc...

alltid är det något

• Anja 19 juli 2008

jag väger 84 nu så det är nio kilo... det känns maffigt men det borde gå

• Sommarliv

God morgon..
    Lite skumt nu.. Vägde mig men har ju vart förkyld o ingen matlust.. Men 66 kg stog det på vågen. -2 kg...
    Nu ska jag försöka att inte gå upp det igen..

• Godisråttan
    Sommarliv skrev 2008-02-25 07:40:04 följande:
    God morgon.. Lite skumt nu.. Vägde mig men har ju vart förkyld o ingen matlust.. Men 66 kg stog det på vågen. -2 kg... Nu ska jag försöka att inte gå upp det igen..
    Grattis!Det är ju kanon!
  • Godisråttan

Invägning -0,1 Inte mycket men trodde jag skulle ha gått upp i vikt så jag är ganska nöjd ändå. Så 66,7kg Målvikt 64kg till 3 maj

Svar på tråden Fixa vikten till bröllopet!