Fixa vikten till bröllopet!
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
Ashley
Jo det är klart många av oss tänker så. Jag har tränat styrketräning sedan jag var 16 år och är nu 29 Tycker de snyggaste kropparna är muskulösa tjejjer inte modell look. Mitt problem är att jag har muskler men fett som ligger över
Måste sluta med godis och motionera mer(styrketräningen får komma i andra hand nu)Springer först sedan kör jag ett styrkepass då fettförbränningen är det jag AVSKYR och det primära för mig nu.
Då har jag slagit personrekord då 9km på 1h. Nu är det inte långt kvar att jag klarar 1mil på 1h
godisråttan: Va duktig du är! Bra jobbat! Vilken hastighet springer du på? Lite nyfiken, kanske ska försöka mig på samma utmaning!
Men för mig bli det slappedag idag. Ska beställa våra inbjudningskort och lite sånt. Så ska vi kolla på hus oxå så jag är helt pirrig=)
Får väl göra några situps eller något kanske;)
Åh intervaller gillar jag=) Så kör jag oxå, fast när jag springer mina 5km så orkar man ju ha lite högre tempo, då varvar jag med 7 och 14. Men har ingen aning om hur jag ska lägga upp det för att orka en hel timma. men så som du sprang lät väldigt bra! Tack för hjälpen, får se när jag vågar mig på det=)
invägning imorgon tjejjer!Fy jag kommer bli gaaaalen om ja inte gått ner!
Idag så insåg ja helt plöttslit att ja blitt jävlit fet! Inte fet kanske men ja vägder mer än ja trodde ja gjorde! Ja behöver råd o tips o hänger på tråden här! Hur funkar stav-gång? Va e de som gör at de blir så efektivt? Om ja e 174 lång va borde ja väga ungefär eller vilken storlek i kläder kanske ja ska säga? Just nu väger ja typ 75 o a trodde ja vägde typ 69 eller så! Hellst vill ja väga typ 65 tror ja e bra.
MarryMeBerry: Stavgång är en alldeles utmärkt och skonsam träningsform. Varför den är så effektiv beror på att du mha stavarna aktiverar en ännu större del av din kropp (inte enbart benen) och därmed ökar din puls och förbränning ytterligare.
Ang storlek och vikt.. sånt där är ju väldigt individuellt även om det där med "tung benstomme" bara är en myt. Storlek vågar jag inte uttala mig om då jag är kass på sånt, men ditt viktspann ligger väl runt 65-76. Så du är ju inte direkt överviktig, men vi alla vill väl finslipa på form och kg innan dagen D
Invägning då tjejjer!
69,3(-0,6kg)
-2cm i midjemått
Är ganska nöjd med att jag går nedåt allafall för jag hoppas att jag lagt på mig lite muskler med all styrketräning och löpning också
Hur mäter man midjemåttet?Är det där naveln sitter eller högre upp?
Jajamen då var det dags!
sedan förra veckan: - 0,8 kg
- totalt: -2,6 kg trodde det var mer men det har ju bara gått en månad
vikt kvar: 8,8 kg
Godisråttan jag har fått för mig att man ska mäta på det smalaste stället oftast typ vid naveln kanske lite högre, det är i alla fall där jag brukar mäta