• Godisråttan

Fixa vikten till bröllopet!

En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
    Vår gamla tråd är avstängd.

• Svar på tråden Fixa vikten till bröllopet!
  • Godisråttan

har typ svårt att andas nu när jag tar djupa andetag...

• tonårsmorsa

Oops! Ansträngt musklerna lite mycket låter det som. Kanske behöver en vilodag och lite mildare träning nästa gång. Har fått uppfattningen att du tränar rätt ofta.

• Godisråttan
    tonårsmorsa skrev 2008-02-02 20:55:57 följande:
    Oops! Ansträngt musklerna lite mycket låter det som. Kanske behöver en vilodag och lite mildare träning nästa gång. Har fått uppfattningen att du tränar rätt ofta.
    Ja...Men mååååste springa nu då invägningen är måndag o ja ä tävlingsmännska. Mår uruselt när ja inte klara mina uppsatta mål.Gått ner fr 72,5kg till 69,9kg.vill gå ner 1 kg i veckan o d har ja inte gjort...
  • tonårsmorsa

Godisråttan:
    Kör du på för hårt är det bara risk att du tröttnar och lägger av helt istället. Tycker du ska ta det lite lugnare och skippa vågen ett tag! Nöj dig med att mäta dina framsteg i form av att notera vad du gör som är positivt för din hälsa.

• Godisråttan
    tonårsmorsa skrev 2008-02-02 21:29:44 följande:
    Godisråttan:Kör du på för hårt är det bara risk att du tröttnar och lägger av helt istället. Tycker du ska ta det lite lugnare och skippa vågen ett tag! Nöj dig med att mäta dina framsteg i form av att notera vad du gör som är positivt för din hälsa.
    jo lätt att säga och vet att det är det bästa men jag ska fotas i underkläder secret box om exakt 1 månad...Hjjjäääälllppp!Måste ner 4 kg tills dess.
  • M hjärta M

Får jag hänga på här?? Ska dock itne gifta mig ännu men dock vara tärna på två bröllop i sommar och då vill jag va 15 kg lättare.

• tonårsmorsa

Godisråttan:
    En bra fotograf gör underverk!

Är nyfiken på att höra hur det är att fotas för secret box. Tror jag skulle känna mig obekväm. Berätta när du varit där.

• Little Nikki

Tonårsmorsa!

Jag e fotograf å plåtar mycket secret box - du får gärna fråga mig om du undrar över nåt särskilt!

Svar på tråden Fixa vikten till bröllopet!