• Godisråttan

Fixa vikten till bröllopet!

En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
    Vår gamla tråd är avstängd.

• Svar på tråden Fixa vikten till bröllopet!
  • Godisråttan

Little Nikki skrev 2008-01-31 22:26:02 följande:

Det senaste har morgonpromenaderna gått uselt men i morse fick jag i alla fall på mig mina gamla jeans! :)
    Åhhh sånt är så härligt!
  • Godisråttan

tobiasochlinda
    vad är det för proteinkakor du äter?

• emmalottan

giviktkoll.se är en kanonsida!! följ gi å gå ner i vikt, har varit med i 4 veckor och har gått ner 5 kg, rät nöjd över det för jag äter ändå mkt gott å så! verkligen att rekomendera för snbb viktminskning!!

• emmalottan

föresten! har varit världens godisätare men tro det eller ej, vågar knappt fatta det själv men godissuget är verkligen borta!! trodde aldrig jag skulle kunna vara utan det!!

• Sommarliv

Idag ska jag lätt börja röra på mig igen.. Vi har sol här hemma så lillen o jag ska ut..
    När han vaknar till..
    Kanske nu ska testa att få i mig något..

• Godisråttan
    lycklig78 skrev 2008-01-31 18:10:09 följande:
    Jag har bestämt mig för att gå på Allévo en vecka bara för att bryta gamla mönster och fula ovanor.
    Är det bars och drinkar då eller?
  • 2e advent

Åhh idag är en dålig dag Men oj vad jag har njutit!! Har visst varit många dåliga dagar den här veckan men jag har rört mig bra och fortfarande inte ätit godis, vilket är det viktigaste för mig! Dessutom har jag varit otroligt duktig alla andra veckor så jag tror att jag behövde en slarv vecka. Ställde mig dessutom på vågen nyss och trots att jag har frossat hela dagen så vägde jag mindre än vad jag gjorde i måndags så jag är väldigt nöjd och jag tänker inte ha dåligt samvete för att jag har haft en riktigt god dag!!

• Godisråttan

Hur går det tjejjer?
    Nu är det helg så då är ju freselserna ännu större...Jag är jättetrött idag så jag ska sova tidigt och INTE äta kexchokladen som ligger o lurar i skåpet..

• nilia

little nikki: grattis till jeansen, härligt=)

För mig börjar en tuff månad nu! Har varit och köpt bio drain för att rensa ur lite slagg och sånt. Och ska under tiden jag kör det försöka äta extra nyttig mat och inte äta kakor/bullar och inte heller dricka alkohol. Får se hur det går=)
    Men jag vet redan nu att jag kommer att fuska den 26:e för då fyller jag år och då äter jag alltid bullar till frukost!

Har förresten haft min riktiga "mät och vägdag" idag, nu har jag minskat 1,4 kg sen jag började. Och tappat 2 cm runt midjan och 1,5 runt rumpan och låren. Det går sakta med säkert;)

Svar på tråden Fixa vikten till bröllopet!