• Godisråttan

Fixa vikten till bröllopet!

En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
    Vår gamla tråd är avstängd.

• Svar på tråden Fixa vikten till bröllopet!
  • Godisråttan
    nilia skrev 2008-02-01 21:36:08 följande:
    nu har jag minskat 1,4 kg sen jag började. Och tappat 2 cm runt midjan och 1,5 runt rumpan och låren. Det går sakta med säkert;)
    Vad väger du nu?Vilken målvikt har du?Tills när?
  • Paoje

Jag har fått ordentlig magkatarr, vilket ju gör att jag inte kan äta mina laster (cola och chips) medför såklart att jag rasar i vikt. Både på gott och ont.

• Godisråttan

Jag sprang 8,5km på 56 min idag. Rekord!Fick inte springa längre för de stängde gymmet Fan!Var så nära 1 mil ju... Åt en chokladboll idag när jag fikade men löpningen tog nog bort de kalorierna hoppas jag. Har kört min c24 detox kur och känner mig nu piggare. Hyn blev jättebra, klarare på något vis!Invägning snart...Nu får man hålla i detta så man har gått ner något på måndag. Kommer bli så ledsen om jag inte gjort!

• tonårsmorsa

Paoje:
    Aj, aj! Inte kul med magkatarr. Men kanske du automatiskt blir "avgiftad" då! Jag har varit cappuccino beroende, men blev av med det i samband med att jag var sjuk. Så inget ont som inte har något gott med sig - Ibland!

• Paoje
    tonårsmorsa skrev 2008-02-02 19:03:48 följande:
    Paoje:Aj, aj! Inte kul med magkatarr. Men kanske du automatiskt blir "avgiftad" då! Jag har varit cappuccino beroende, men blev av med det i samband med att jag var sjuk. Så inget ont som inte har något gott med sig - Ibland!
    Ja, på något sätt blir jag ju avgiftad, eftersom jag faktiskt druckit cola varje dag innan - och fått ont i huvudet om jag inte gjort det!
    Nu har jag haft gräslig huvudvärk i några dagar, antar att det är därför - skulle ändå ha mens så då brukar jag ha ont i huvudet ändå, men inte SÅ mycket. Så på något sätt kanske det är bra ändå, nu vet jag att jag överlever utan cola. Konstigt nog.
    Men som sagt, inge kul att ha skitont. Eller att inte kunna äta utan att må illa. Men det värsta borde väl släppa snart.
  • Godisråttan

paoje
    Kan du inte dricka cola light?Jag försöker dra ner på mitt cola light beroende och dricker en burk om dagen. Men äääälskar verkligen cola light!Mmmm..

• tonårsmorsa

Är det magkatarr så ska man undvika koffein och då också cola light. Lycka till!

• Godisråttan
    tonårsmorsa skrev 2008-02-02 20:24:33 följande:
    Är det magkatarr så ska man undvika koffein och då också cola light. Lycka till!
    Läste inte om magkatarren läste bara det andra....Tur att du är här tonårsmorsan
  • tonårsmorsa

Det är nog colaabstinens som gör synen dimmig !

Godisråttan skrev 2008-02-02 20:30:32 följande:
    Läste inte om magkatarren läste bara det andra....Tur att du är här tonårsmorsan
  • Godisråttan
    tonårsmorsa skrev 2008-02-02 20:34:25 följande:
    Det är nog colaabstinens som gör synen dimmig !
    hahaha jaaaaa! eller utmattning från löpningen idag...
Svar på tråden Fixa vikten till bröllopet!