Fixa vikten till bröllopet!
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
Oups jag sa secret box.... det får ja ju inte.... jag e ju inte brigitte - boudoir eller morgngåvefotografering kanske ja skulle sagt..
Jag kan ju berätta att de allra flesta känner sig lite obekväma de första minutrarna men sen går det över och då tycker nästan alla att det e kul istället. Häromdagen fick jag en bokning på en sån här fotografering av en tjej som gifte sig förra året - nu ville hon göra en till bara för sitt egna egos skull!
De e kul!
nilia
Oj men då har du ju jättelång tid på dig på ganska lite vikt. Klart du klarar det!Kan du inte ta bort någon ful ovana tex smör på bröd eller nåt så kommer du gå ner till din målvikt.
Ahh.... idag är jag ensam hemma nästan hela dagen, så skönt ska nu ge mig ut på en riktig långpromenad med Mp3 spelaren hade tänkt att gå ut och springa men det är för mycket snö, har dåliga knän efter många års fotbollsspelande och vågar inte springa när jag inte kan se underlaget ordentligt men en låååång promenad borde ju ge ungefär samma.
Igår satt min sambo och tjatade om hur godissugen han var men att han inte ville öppna den godispåsen som vi hade hemma för han ville inte utsätta mig för den frestelsen, jag sa att det var helt ok om han öppnade den men han sa nej det är taskigt. Imorse hittade jag den gömd i soffan... han hade suttit och ätit i smyg hela kvällen utan att jag hade märkt något
Ska bege mig till gymmet nu! Tjing
Vad duktiga alla är och motionerar!!
godisråttan: ja jag försöker hitta någon dålig vana att bli av med.. tycker att jag har slutat med de mesta dåligheterna. Men jag tror stenhårt på träningen! Eftersom jag älskar att träna så tror jag oxå att det är lättare att hålla min vikt sen när jag har nått målet med hjälp av träningen=)
Hej alla!
Vad ni är duktiga och motionerar!
Men jag undrar lite över vikt fokuseringen... personligen har jag gått ner två klädstorlekar men bara ett kilo för att jag har tränat mycket styrka... tycker inte ni borde haka upp er på siffran. Många gym erbjuder mätning av kroppsfett och muskelmassa.. mycket mer effektivt. Ni som oroar er över att ni inte går ner kanske gör jätte stora framsteg och minskar i fett men inte i vikt. Och det är ju det som räknas!
Lycka till alla!