Fixa vikten till bröllopet!
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
Huu idag har jag slarvat som bara den=( Selma till fika och negerboll efter lunchen. Huu. Jag är så svag och kan inte stå emot! Blir snart tokig på mig själv! Jag tränar som en tok nästan varje dag, men till vilken nytta om jag trycker i mig en massa onödig fika hela tiden!? Någon som har några bra tips hur man ska stå emot alla frestelser???
Inte nog med att jag inte kan stå emot godsakerna, jag är hungrig jämt! Eller sugen. Vad ska man göra? Hjälp=)
Jag har samma problem. Det är bara att bestämma sig för att stå emot. Göra sig av med sockerberoendet helt enkelt. Står du ut en vecka, så går det som på räls. Har klarat det förut, men tyvärr trillat tillbaks.
alla godissugna titta här!
www.bittensaddiction.com/
www.sockerberoende.se/
www.sandrabjersing.se/
www.soberkonsult.se/
det går och vi är inte ensamma!
hej.
jag stack o träna igår vid 21 tiden. va minsann effektiv. ska iväg imorron kväll igen.
men måste nog skaffa mig bättre skor om jag ska springa. får tokigt nt i fötterna. va lite kass i helgen pizza. chips o ippa. men fan va gott de va...
åh tack för alla tips på bra sidor=)
Idag fuskvägde jag mig (egentligen fredagar som är min dag) men nu äntligen visade vågen 62.9=) Nu är det bara ca 3 kg kvar!
Hade tappat ytterligare 0.5cm runt magen oxå=)
Så idag är jag glaaaaaaaaaad! Hihi det är det lilla som gör det;)
Godisråttan...
jag känner likadant... är som en spark i magen lite grann. Vid 63 kg var jag svinsnygg Hade rutor på magen och inget överflödsfett alls...
Nu när jag väger 84,5 (startade på 95) så känns det helt omöjligt att nå den låga vikten igen. Jag kämpar och kämpar ohc kämpar men vad jag än gör (kör nutrilett nu) så kommar jag inte ens under 80, vet inte vad mer jag kan göra...
Äter mindre än jag förbränner, rör mig mer än vanligt, ser till att få i mig rätt saker, äter regelbundet med 3-4 timmar mellan, äter nyttiga mellanmål, dricker mkt vatten etc...
Ändå händer inte mer när jag når ner till 83 kg. Är ju då jag ger upp och så har det varit i hur många år som helst nu.
Fattar inte varför jag itne kommer vidare... Min kropp är ju van att väga så otroligt mkt mindre än så här!
Vill ju så gärna komma ner till 80 innan den 16 feb då jag ska på klänningsprovning. Men det ser mörkt ut.
Började på nutriletten förra tisdagen, det är 8 dagar sedan... då vägde jag 86 kg och nu alltså 84,5 så det är 1,5 kg. Det känns ganska orimligt att jag skulle lyckas nå 80 alltså.
Så himla trist... Känns som att det kvittar vad man gör ibland. Jag ÄR verkligen duktig och får ändå inte lön för mödan om ni förstår hur jag menar! Jag rör mig mycket, jag äter bra, står emot frestelser och ändå visar vågen inte mindre.
Tar väl in ca 1.500 kcal per dag i en bra sammansättning utav kolhydrater, proteiner och fetter, bra fetter, äter mkt grönsaker, dricker mkt vatten, äter inget socker etc... (vågar inte äta färre kcal då jag inte tror på det eftersom min kroppshydda är för stor för att äta mindre utan att gå ner på sparlåga).
varför händer ingenting?
Jag vill väga under 75 på bröllopet!
Jag behöver verkligen er hjälp! Vad sjutton ska jag göra för att förbränna det förb... överflödsfettet... Det sitter ju som berget och inget jag gör verkar hjälpa trots att jag går by the book!
Tonårsmorsa
du verkar ha stenkoll... Vad mer kan jag göra?