Fixa vikten till bröllopet!
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
jag tänkte bara gå en långsam promenad, hundarna blir ju helt knäppa om dom ine får komma ut nåt alls!
Nu har jag varit ute på en lång promenad vädret här är helt underbart typ 2 minus lite snö och strålande sol man blir på ett så underbart bra humör när det är så
Krya på dig Tobiasochlinda
Från den manliga delan av mrsjönsson
Varför är fortfarande folk helt insnöade på BMI.
Jag jobbar som personlig tränare, har ett BMI på
25.4, men inte mer än 10-11% fett på kroppen, den undre
nivån för normal fett% är 8. Ingen skall någonsin komma och säga att jag är överviktig.
Samma gäller alla här innan. När ni börjar träna och har en dålig kondis kommer koroppen få mer muskler än den hinner förbränna fett undre de första 2 månaderna. Skippa vågen och gör en mättning av kroppens sammansättning hos en sjukgymnast eller PT som har en harpenden kalipermätare. Då får du svart på vitt hur mycket skelett fett och muskler du har. Vid nästa mätning vill vi ha förlorat fett om det är smalare vi vill bli men vi vill absolut inte förlora muskelmassa.
Att svälta och träna hårt är det valigaste felet som överviktiga gör.
Cambridgedieten används inte på karoliska på överviktsenheten efter som att den är direkt osund.
Troligt är det många som spyr galla över size-zero modellerna och säger att de nog inte mår speciellt bra. Nu vill många av er bli precis som dem.
hade era blivande män velat leva med en size-zero hade han aldrig friat eller velat gifta sig med er. Var för bli någon ni inte är och dessutom på ett osunt sätt.
Aftonbladet hälsa och expressen hälsa bör kritiskt ganskas i mycket högre utsträckning. Tjejer ni är smartare än att tro på det som skrivs där. Tänk efter....det som står om kungafamiljen tror vi väldigt sällan på...varför skall ni tro på det som står på nästa sida.....??
gå in på www.trainersonline.se och prata med någon nära dig som kan hjälpa dig med att må bra, få bra självkänsla både för och efter bröllopet.
Bra sagt där MrsJönsson!
jag håller med, bra sagt mrsjönsson!!
Kul med en manlig åsikt i denna tråd
Har sprungit på löpbandet och kört rygg idag.Bra pass!Borde dock ta en vilodag imorgon..Får se..
och jag sitter bara hemma sjuk :(
Den manlig del af MrsJönsson jubler - rart at vide at nogen lytter och inte lever på eksistensminimum
tack godisråttan!