Fixa vikten till bröllopet!
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
jag ersätter också vete mjöl med dinkel mjöl och ingen sirap. har tagit bort att sötning utom lite russin.
mår bättre idag så hoppas dagen blir lite mer "rörlig" :)
kan ni lägga ut recepten?
ska till gymmet nu!Visst är jag duktig
Sprang 6 km på nästan 40 min. Är det bra?Sedan tränade jag axlar
Det är väl jättebra! Själv var jag ute och gick ensam!!!! i nästan 90 minuter, otroligt skönt, men tyvärr vägde jag mig imorse och det var mindre kul men nu har jag ju idag och imorgon på mig att åtgärda det men jag hade ju egentligen tänkt unna mig lite idag kanske till och med den första lilla godisbiten i år men jag får nog avstå. Ska eventuellt på bio ikväll
Ingen som hade brödrecept?
Godisråttan:
Jag orkar inte heller baka jäsdegar som man måste knåda. Gör precis som du och bakar bröd som man bara rör ihop. Sen skivar jag upp och fryser in. Bara att ta fram på morgonen så många skivor som behövs för dagen. Här är ett recept som jag brukar baka:
www.arla.se/Default____17653.aspx
Har ett till som jag kan leta fram och skriva in.
Ska pröva ditt recept. Tycker inte man behöver utesluta allt socker/sirap/honung. Jästsvamparna behöver socker för att degen ska kunna jäsa. I jäsprocessen förbrukas dessutom en del socker. Men du skulle nog, som du skrev, kunna halvera sirapsmängden.
det lät gott!ska testa det!
jag hade skrivit världens inägg så försvann det ..... :( aja det jag skrev var iallafall att det finns ettrecept på baksidan av vetemjöls påsar, det brukar jag använda som grund sen byter jag ut vetemjöl mot fullkorn dinkel eller vad jag känner för. sen har jag ofta i bitar av torkad frukt och hackade nötter krossat linfrö och lite annat.
igår så var vi till min sambos mormor och hon bjöd på pizza och kakor mm. men faktiskt så åt jag bara lite pizza och en massa sallad och tog bara lite kaka och en smörgås osv, så jag tror inte det blev hel katastrof, dock har jag feber och ont i halsen som kom under em igår, så jag gör inte många knop..... :( får väl ta en alvedon och gå en liten promenad iallafall innan jag sväller helt!
tobiasochlinda
Om du känner dig sjuk ska du inte träna!Håll dig hemma och drick mycket.