• Godisråttan

Fixa vikten till bröllopet!

En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
    Vår gamla tråd är avstängd.

• Svar på tråden Fixa vikten till bröllopet!
  • miss miia

Hej, jag väger mig inte eftersom jag kör på känslan i stället. Vill känna mig fin och lite muskulös. Har haft lite ont i ländryggen den senaste veckan, kan vara för att man bär dottern lite fel. Ska ta mig i kragen och gå till gymmet och köra bodybump idag, det ska väl få fart på musklerna.
    Det går inge bra med promenaderna. Jag får vänta på det, men vi gifter oss inte förrän i augusti så jag har lite tid på mig iallafall.
    Ni verkar vara jätteduktiga allihopa, heja på.

• Godisråttan

Snart lunch!!!Sååå hungrig...

• Sommarliv

hejsan
    Nu ska vi gifta oss den 19 juli i sommar..
    Jag behöver gå ner ca 8 kg..
    Men det går inte alls bra, vikten rör sig inte ner. blää.
    Det är runt höften o baken som behöver gå ner..
    Jag börjar snart bli less på att inget händer..
    Vad kan man göra för något hemma?
    tackar för svar..

• Godisråttan
    Sommarliv skrev 2008-01-28 11:53:17 följande:
    hejsan Nu ska vi gifta oss den 19 juli i sommar.. Jag behöver gå ner ca 8 kg.. Men det går inte alls bra, vikten rör sig inte ner. blää.Det är runt höften o baken som behöver gå ner.. Jag börjar snart bli less på att inget händer.. Vad kan man göra för något hemma?tackar för svar..
    8kg tills juli klarar du!
  • tobiasochlinda

godis råttan oj Räknade visst fel :) Pinsamt! :)

• Sommarliv

Men hur?
    Jag har ju inte gått ner något sen jag fick sonen..
    O det blir nu 8 månader sen..

Godisråttan skrev 2008-01-28 14:29:22 följande:
    8kg tills juli klarar du!
  • Ullrika

Jag har inte satt någon målvikt, vill istälet känna att jag har en kropp i bra form och att jag kan vara stolt över den. Funderar på att boka tid för fettprocentsmätning framöver, för det är jag däremot intresserad av att veta hur jag ligger till. Måttband är bättre än våg i min mening ... lycka till med viktminskandet oavsett vilka mål ni har.

• Godisråttan
    Sommarliv skrev 2008-01-28 15:27:51 följande:
    Men hur?Jag har ju inte gått ner något sen jag fick sonen.. O det blir nu 8 månader sen..
    Hur äter du?Tränar du något?
  • Sommarliv

Svårt att träna riktigt.. Mer än bara promenader man tar med vagnen...
    Äter hmm nja du när man har tid o ork..

Godisråttan skrev 2008-01-28 17:02:16 följande:
    Hur äter du?Tränar du något?
  • Godisråttan
    Sommarliv skrev 2008-01-28 17:05:33 följande:
    Svårt att träna riktigt.. Mer än bara promenader man tar med vagnen... Äter hmm nja du när man har tid o ork..
    Ät rejäl frukost, mellanmål,lunch mellanmål och middag.Mer protein mindre kolhydrater.Mycket grönsaker och sallad. Jag kör kycklinfilé nästan varje kväll. Kommer bli en kyckling snart Men varierar gör kycklingsallad, kycklingryta mm
Svar på tråden Fixa vikten till bröllopet!