• Godisråttan

Fixa vikten till bröllopet!

En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
    Vår gamla tråd är avstängd.

• Svar på tråden Fixa vikten till bröllopet!
  • tobiasochlinda

ok vägdag! 77,3 (79,1 föra gången alltså minus 1,2 kg)
    :) Dock kan det vara mycket vätske förlust då jag har druckit lite dåligt sista dagarna pga sjukdom.
    men glad iallafall!

• Godisråttan

69,9kg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ÄNTLIGEN!
    Förra måndagen hade jag ju gått upp till 71,4kg. så -1,5kg!!!Jippiiihhh!Nu känns det bra igen!

• Godisråttan

Grattis tobiasochlinda!Jättebra!

• nilia

Hej alla DUKTIGA filurer! Va duktiga ni alla har varit sedan jag var här sist!

Jag kom precis hem nu från några dagar i Åre, den jobbigaste skidresan i hela mitt liv! Det var så mkt snö i backarna så man fick slita som ett djur för att ta sig ner. Kunde bara ta några få svängar så fick vi stanna och vila lite för mjölksyran blev helt galen i låren! Har aldrig haft så ont i mina ben, de har verkligen fått sig en omgång! Sen så körde jag och en kompis fel när vi skulle hem till lägeheten så vi gick 5km med pjäxor och bar på skidorna.. det var svettigt;)

Har tappat 0.5 cm runt magen och 0.5 runt rumpan sedan vi åkte i onsdags, trots att vi har druckit vin varje kväll och ätit kanelbullar till fika varje dag och lite popcorn och jordnötter utöver det!
    Men nu ska det bli hårdare tag. Har slunkit ner lite väl mkt kakor och dylikt den senaste tiden men nu är det slut med det!

• Evitas

har varit jätte dålig i en v nu. drog ut en visdoms tand förra måndagen. så haft massa ont. o får inte ro att träna då. + att de smakar blod i hela munnen. bläää.

undrar lite vad folks mål e att nå för vikt inför era bröllopsdagar. e de en storlek eller vikt ni strävar efter.

mitt mål e 75 kg. e väl inte drömvikten. men nog de jag kommer kunna komma ner till.
    ska gifta mig 1 maj...

o om inget annat så vill man va underbart snygg på fotona från den dagen, eftersom alla ska se dom sen. vi ska på semester till NY o så ville pågen gifta sig där. o de vore ju dumt o säga nä... ;)

• Godisråttan

Evitas
    Min målvikt är 64kg muskulös!

• Godisråttan

Evitas
    Gifter ni er en torsdag?Vi gifter oss 3 maj så jag har 6kg kvar tills dess.Vad tror ni?Klarar man?

• tobiasochlinda

godis råttan

grattis! och klart du grejar det!

min målvikt vet jag inte riktigt, alltså jag skulle vilja kunna ha 38 igen i kläder, och nu börjar 42 bli för stort, så jag hoppas! Jag gifter mig 3 maj och jag skulle vilja koma ner till 70 kg, det är i så fall 7,3 kg kvar, och det är ju rätt mycket, men jag tror att med rätt inställning och rätt kost och mycket promenader så ska det nog inte vara omöjligt..... om jag skule gå ner 1 kg/ v så blir det 8 kg, och i så fall skulle jag vara nere på nästan 69! det vore en dröm !! :)

• Godisråttan
    tobiasochlinda skrev 2008-01-28 10:09:40 följande:
    godis råttangrattis! och klart du grejar det! min målvikt vet jag inte riktigt, alltså jag skulle vilja kunna ha 38 igen i kläder, och nu börjar 42 bli för stort, så jag hoppas! Jag gifter mig 3 maj och jag skulle vilja koma ner till 70 kg, det är i så fall 7,3 kg kvar, och det är ju rätt mycket, men jag tror att med rätt inställning och rätt kost och mycket promenader så ska det nog inte vara omöjligt..... om jag skule gå ner 1 kg/ v så blir det 8 kg, och i så fall skulle jag vara nere på nästan 69! det vore en dröm !! :)
    1kg i veckan tills 3 maj då har du ju gått ner mer än 8kg. Det är ju inte bara 2 månader kvar!Det är 3,5månader.
  • Godisråttan

5 veckor kvar till min secret box...brrrr...men på fredag kör jag utrensningskuren c24 och kanske får lite skjuts där

Svar på tråden Fixa vikten till bröllopet!