Fixa vikten till bröllopet!
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
Sommarliv:
Lunch kan du äta när lillen sover middag. Är det "fel tidpunkt" för lunch så gör det inget. Det går bra att äta lunch tidigare på dagen och sedan fler mellanmål mellan lunch och middag, alternativt fler mellanmål mellan frukost och lunch för att sedan äta en senare lunch. Det viktigast är att det inte går mer än 3-4 timmar mellan målen. Sen kan du äta mellanmål samtidigt som lillen äter. Bara bra för barn med en vuxen förebild, och 8 månader då kan de få försöka mycket själva.
Godisråttan:
Om reningskuren vill jag bara säga att det du går ner är tarminnehåll!
ska testa.. Men det blir mycke mat då här hemma..
O jag mår då illa av allt mat..
Hmm om mman får Oscar att sova..
Får se hur jag ska lägga upp dagarna..
jag tror att det bara är slagg o vatten, för man kan väl inte rensa ur fett på det sättet?jag vet inte till hundra,men kan tänka mig det. Vet att tjejer som tar laxeringmedel för att gå ner i vikt inte får ut fett för det har redan satt sig i kroppen.
hmm ingen direkt motion blev det idag, men måndagar är en rätt packad dag som jag skrivit tidigare, men jag har ätit bra så jag känner mig ok iallafall. ska laga grishagen imorgon och det vill jag lova är gratis gympass :) spec när det är fruset i backen. När man går ut har man mössa dunjacka termobyxor mm, när man är klar så hänger mössan på en stolpe och jackan på en annan... :)
Har ju glömt rapportera, -0,8 kg på en vecka visade vågen igår, så jag är riktigt nöjd med mig själv.
Tonårsmorsa
Jo klart jag förstår det men det är en liten skjuts på vägen och man blir piggare efteråt plus att kroppen kan fungera bättre efteråt när man gör en sådan rensning.