Fixa vikten till bröllopet!
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
Godisråttan:
Bra att du äter så många mål. Men var är grönsakerna? Kanske har du bara inte skrivit med dem, annars kan du tänka på att fylla halva tallriken med grönsaker till lunch och middag och även försöka få med någon liten bit till frukost och mellanmål.
Även om du inte tycker att du gått ner så mycket så har du förmodligen gjort det på ett sunt och varaktigt sätt. Kanske du kan öka motionen för att få mer fart på förbränningen. Vet du förresten hur många kcal dina proteindrinkar ger?
jo jag äter mycket grönsaker och sallad(inte till frukost)
skulle tippa på att protreindrinken är ca 150 kalorier är fr maximize
jo tränar på gym och springer på löpband
Godisråttan:
Ditt matschema ser bra ut (och det finns även utrymme för något gott ibland). Tycker inte du ska jämföra din viktnedgång med andras. Var istället glad för att du inte går ner så fort. Chanserna att behålla målvikten är mycket större vid en långsammare viktminskning.
Sen beror ju viktnedgången också på hur stor övervikt man har. Den som har mycket övervikt kan med relativt små ändringar av kost och motion gå ner fler kilo än den som kämpar med sina sista envisa kilon. Lycka till!!!
blev inte så nyttig dag som jag tänkt mig, men nya tag imorgon! va duktiga ni alla är!
Lite mer konkreta tips och gärna recept på något gott och nyttigt tack! vad ska man äta när man är så godissugen så man håller på att dö????
Jag personligen tycker morötter äv VÄLDIGT gott så jag kan lungt skala en eller två morötter för att stilla godissuget.
Det gör tyvärr min sambo med... Jag hör inte TV:n!! *fniss*
Jag brukar tina hallon & blåbär & äta när jag blir sugen.
Är med i Viktväktarna & där är de "fria"
Har inte ätit godis sedan 4/1! *stolt*
Och redan gått ner 4 kilo...