• Godisråttan

Fixa vikten till bröllopet!

En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
    Vår gamla tråd är avstängd.

• Svar på tråden Fixa vikten till bröllopet!
  • Thailand 08

Örtomelett med sparris o parmaskinka?

• Godisråttan

Thailand 08 skrev 2008-01-23 14:50:42 följande:

Örtomelett med sparris o parmaskinka?
    Mmmmm kanske får bli något sådant fast med kalkon...
  • tobiasochlinda

tack för alla tips!! frysta bär och keso lät gott!!

Ang middag så gör jag ofta kyckling eller kalkon fileer i ungnen i en fast form med folie över! det är gott och nyttigt. sen gör jag mycket fläsk fileer i kastrull och steker, sen kokar jag mycket rotfrukter och så, fisk kan man också göra i ugnen nyttigt och bra.

• GME76   080802

Tyckte också frysta bär o keso lät gott .
    Godisråttan: jag är 1,66 lång, målet är 64kg. Du då?

• Ullrika

Hann inte med gymmet idag då jag hjälpte sambons syster att ta hennes häst till vetrinären, men ikväll ska jag iväg och klättra och det brukar kunna kännas i kroppen dagarna efter det också...

• Godisråttan

GME76 080802 skrev 2008-01-23 16:00:59 följande:

Tyckte också frysta bär o keso lät gott . Godisråttan: jag är 1,66 lång, målet är 64kg. Du då?
    Jag är 163 cm
  • nilia

Jag vägde mig i morse.. blir galen på min våg! Beroende på var den står i badrummet så skiljer det drygt 2kg! Hur 17 ska jag kunna veta vad jag väger då.. grr.
    Har iaf tappat ytterligare 0.5 cm runt magen och 1 cm runt rumpan sedan sen i fredags=)

Hade tänkt att synda idag och köpa en semla(älskar semlor) men som tur var så va de slut=)

En arbetskompis till mig hade köpt någon form av detox nu och tappade 3.5 kg på ett dygn. Helt galet! Men hon hade ju sprungit på toa många gånger på det dygnet oxå.. men det kan det ju va värt=) Ska köpa det och köra det sen när jag har kommit hem från skidsemestern!

Ses om några dagar, ska försöka att inte bryta alla mina ben i backarna;)

• lycklig78

nilia: Jag kör den kuren nu. Den heter C24. Man gör sig av med de vattenlösliga gifterna via urinen och de fettlösliga via diareér Men jag är ledig från jobbet imorn, så här ska skitas gifter När man har rensat kroppen, kan den jobba bättre med fettförbränningen.

• tobiasochlinda

oj oj verkar jobbigt med detox, fortsätter nog mina promenader och nyttig mat :) :)
    nu ska jag ut och mocka skit i stallet :) sen ta en promenad. ses snart igen! :)

• Godisråttan
    lycklig78 skrev 2008-01-23 17:15:22 följande:
    nilia: Jag kör den kuren nu. Den heter C24. Man gör sig av med de vattenlösliga gifterna via urinen och de fettlösliga via diareér Men jag är ledig från jobbet imorn, så här ska skitas gifter När man har rensat kroppen, kan den jobba bättre med fettförbränningen.
    Berätta!3,5kg på en dag???
Svar på tråden Fixa vikten till bröllopet!