Fixa vikten till bröllopet!
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
Fejs
Ååhhh vad kul... vilken klänning? Har du någon bild, länk? Vill så gärna se
godisråttan du kommer klara det! fortsätt bara träna och äta sunt! svältr du dig till mars är risken att du smäller upp i vikt till maj, kroppen sparar ju fett om den tror det är svält då är det bara mineraler och vatten du tappar..... det kommer bli jättebra!
en nixa 8114 finns på deras hemsida, www.nixa.se under bröllop och sedan klänningar medsläp, bilden längst upp till höger är det (två tjejer på bilden, den till höger är det)
Hej tjejjer!
Jag hade ställt kl så jag skulle upp på spinning i morse men kände mig inge bra, lite krasslig. BARA JAG INTE BLIR SJUK NU!!!Så idag tar jag det megalugnt.Har ätit bra allafall.
Hej, jag hänger på här. Jag bor i umeå och har en dotter på ca 9 mån. Vi ska gifta oss i augusti och jag ska sy min klänning.
Jag har lyckats tappa nästan alla kilon, men jag vill ha tillbaka formen. Nu är det mycket deg på magen. Jag jobbar som instuktör i BodyBalance, har ett pass i veckan. Men däremellan är det svårt att hitta motivation och ork att träna själv.
matteve: det lät ju jätteskönt med morgonpromenad, synd att man är så trött på morgonen när man har ett litet barn. Har själv tänkt ta bort lite kolhydrater, inte allt... och äta en massa kokta grönsaker istället.
miss miia välkommen! vad är bodybalance för nåt?
jag föll i fällan, har mensvärk som satan och så åkte jag till Mcd men jag tog McFeast med sallad... nåja... har tagit några värktabletter så får vi hoppas det hjälper...
har precis cyklat 20 min... =)
Hakar också på denna tråd! HAr några kilo kvar till bröllopet, typ en 20 kilo eller så. Tänkte fråga om någon har erfarenhet av aftonbladets viktklubben. Verkar vara något som passar mig, men det kanske är jobbigt att räkan kalorier? Har tidigare kört viktväktarna med gott resultat, men jag har inte tid att springa på massa möten. Dessutom är viktklubben billigare ;) någon som vet