• Godisråttan

Fixa vikten till bröllopet!

En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
    Vår gamla tråd är avstängd.

• Svar på tråden Fixa vikten till bröllopet!
  • tobiasochlinda

jag är glad !:) 78,9 (-0,5kg) först blev jag besviken, för jag trodde jag skulle gått ner mer, men jag har mens nu och går alltid upp lite då, kan vara därför jag gick upp lite förra v, så jag är faktiskt glad, har ju iallafall gått ner lite och det är en bra början, har ju dessutom syndat en heldel den här helgen, så nu är jag enbart glad. ska fortsätta röja på gården också och sen gå 1 tim.

• Anja 19 juli 2008

hej hej

nya tag idag trots min lilla glassportion i går kväll

hittar inte måttbandet men vikten står på samma som jag sa igårkväll, tror jag, för jag glömde väga mig innan jag ätit. Ska återkomma med en morgonvikt imorgon

så vikten är alltså:

84,4

Jag utgick från vikten 87 när jag började skriva i detta forum men hade då gått ner från 94, men har ju pendlat en del på sistone när motivationen sviktat så om ni minns så gick jag ner med GI till 83,2 och sen åt jag normalt i två dagar och vips så var all vikt tillbaks och sen var det jul. Ja, det behöver väl inte sägas mer

Men nu är det nya tag... Så denna veckas minus blir:

-1,2 kg och det är jag verkligen jättenöjd med

Igår körde jag hantlar och gummiband, det känns i armarna idag kan jag säga... koncentrerade mig på armarna och ryggen igår eftersom det är det som kommer synas i klänningen

• Godisråttan

Grattis Nusse, 2a advent och tobiasochlinda

• Anja 19 juli 2008

Frukosten idag

kaffe utan socker (det är ett STORT steg för mig *asg*, jag klarar ju inte sötningsmedel så kaffet blir ju helt annorlunda) och nutrilettbar jordnöt (min favvo)

Varierar lite med nutrliett och modifast (tycker att modifast mättar sämre? och är sötare).

Till middag blir det en härlig sallad, mums... Nu jä..lar. Jag har äntligen fått in i mitt HUVUD att det inte ÄR omöjligt att gå ner ALLA kilon om jag bara verkligen ger mig f..n på det.

Alla andra kan ju så varför skulle jag inte klara det???

• Augustibruden 2008

Jag blir aldrig färdig att börja träna o äta bättre...fattar ej så dålig karaktär jag har!
    Vill gå ner 10-15 kg till juli....

Ngt bra tips?

• Godisråttan

Augustibruden 2008 skrev 2008-01-21 10:22:03 följande:

Jag blir aldrig färdig att börja träna o äta bättre...fattar ej så dålig karaktär jag har!Vill gå ner 10-15 kg till juli....Ngt bra tips?
    Kromtabletter för att ta bort sötsug
  • Godisråttan

När man gått upp lite och man vill ändå hålla viktminskningskurvan och därför kanske gå ner det dubbla nästa vecka hur gör man?Kan jag köra någon soppkur 2 dagar?Tänkte om jag kör flytande en dag(det borde man ju klara) då kanske man kommer ikapp?Tips?

• Anja 19 juli 2008

Augustibruden

vi har precis lika mycket att gå ner, på lika lång tid...

gifter mig 19 juli och väger idag 25 kg mer än jag gjorde för bara några år sen, då jag trivdes ypperligt m mig själv...

jag har satt -15 som min målvikt då jag helt enkelt får vara nöjd

• Godisråttan

Jag har panik tjejjer!
    Gifter mig 3 maj och 1 mars ska jag fotas i underkläder(secret box) Nu måste jag köra någon superkur!Alla tips välkomnas!

• Anja 19 juli 2008

Godisråttan...

Om jag var du så hade jag kört en nutrilett/modifast/naturdiet/cambridge-kur... Något av det!

Kör den stenhårt... byt ut alla mål utom middag då du äter en god sallad (bara så du får tugga nåt, man blir galen annars)

Drick mängder av vatten coh rör dig mer än vanligt, gå tex en timmes extra promenad om dagen! Simma är oxå super för att få en snygg kropp...

Har hört att pilates ska vara fantastiskt just för en platt snygg mage...

Men till förste mars har du 6 veckor på dig... Kör du en intensivkur med något utav de kurer jag nämnde så kommer du absolut att bli av med kilon. Det är självklart! Vet inte alls hur mcyket du har att ta av men du kommer ju minst att bli av med fem kilo på den kuren, troligtvis mer...

Se till att hålla dig superfokuserad hur mkt sug coh hunger du än känner... tänk SECRET BOX...

Svar på tråden Fixa vikten till bröllopet!