• Godisråttan

Fixa vikten till bröllopet!

En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
    Vår gamla tråd är avstängd.

• Svar på tråden Fixa vikten till bröllopet!
  • Little Nikki

Min bröllopsfotografering utomlands som jag försöker gå ner i vikt till (vill ju inte va en strandad val på stranden) är i mexico - om du åker efter bröllopet direkt så e vi i mexico samtidigt!

vi ska till puerto vallarta!

men du - e det bara lite överviktig du e så e det inga problem att trolla lite i datorn - dont worry!

Mitt bästa tips e fortfarande morgonpromenader! Man mår faktiskt väldigt bra av det också. Även om jag inte gått ner så mycket (tror jag) så känns mina steg mycket lättare nu!

• Little Nikki

Min bröllopsfotografering utomlands som jag försöker gå ner i vikt till (vill ju inte va en strandad val på stranden) är i mexico - om du åker efter bröllopet direkt så e vi i mexico samtidigt!

vi ska till puerto vallarta!

men du - e det bara lite överviktig du e så e det inga problem att trolla lite i datorn - dont worry!

Mitt bästa tips e fortfarande morgonpromenader! Man mår faktiskt väldigt bra av det också. Även om jag inte gått ner så mycket (tror jag) så känns mina steg mycket lättare nu!

• dreams

Usch jag är så ledssen!!!!
    Min dotter kom hem från sin pappa igår och sa saker som gjorde så att mitt hjärta brast och jag grinar än!

Jag såg att det var någonting som var fel när hon kom hem så när hon och jag var ensamma så försökte jag prata med henne utan att hon skulle känna sig pressad. Så tillslut säger hon: Mamma, det känns som att jag inte får vara någonstans! Att höra det från en femåring som verkligen sa det från hjärtat var fruktansvärt!

Saken är det att hon är ett växelbarn (en vecka hos mamma och en hos pappa) och hon går på dagis i min kommun, när hon bor hos pappa så bor hon på andra sidan stan. den vecka pendlar hon i 2 1/2 timma varje dag! Och pappan tycker att det är väl ingen fara. Dessutom så är det att han inte orkar åka så då skickar han henne till barnvakter. Dessutom så pluggar han på kvällarna så då har hon oxå barnvakt.

Men han vägrar att tro på mig och skulle aldrig låta henne flytta hit under veckorna (det sa han igår) så idag har jag ringt BVC och frågat efter en barnpsykolog så hon får prata med någon som bara lyssnar och inte ställer sig på någons sida.

Men jag är så rädd att förlora henne fast att jag är väl den som har störst chans att "få rätt".

Ursäkta men jag var tvungen att skriva av mig

• Thailand 08

dreams: Stckars liten! förstår om du är ledsen idag

• Little Nikki

usch vad hemskt! kan inte ens föreställa mig hur det känns för dig!

kraaaaamar om!

• dreams

Tack Thailand 08!

Känslan av att vara så maktlös är fruktansvärd!

Och jag förstår vad hon menar först en vecka här och sen en vecka hos pappa där hon far runt som en vante framochtillbaka. Och jag är så mesig att jag inte vågar ansöka om vårdnaden pga rädslan att förlora mitt ena barn då kommer jag att hamna på psyket!

• Fejs

Det behöver inte vara så att hon tycker det är jobbigt med en vecka här el där, det kanske är så att han inte hinner/vill vara med henne så hon är hos barnvakter el inte får vara i det rum där han studerar etc. Hon kanske känner att hon inte kan vara någonstans hemma hos honom? Bra med barnpsykolog de kan nog tolk det hela bättre.

• Fejs

Precis ätit kyckling och sallad, blev inte riktigt mätt =(

• dreams

Precis fejs!

Och jag är verkligen inte ute för att smutskasta honom för han är en underbar pappa som verkligen älskar sin dotter!

Svar på tråden Fixa vikten till bröllopet!