Fixa vikten till bröllopet!
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
Lever ni tjejjer?
Anja just det, jag gjorde likadant och orkade faktiskt inte, var ju jobbigt att bara laga maten...
hittills idag bra dag, får dock gäst ikväll långväga så jag försöker klura ut en bra efter rätt som inte innehåller socker. några tips?
godisråttan
grattis kul!!!!! klart du klarar 70 till måndag! det är ju 5 dagar kvar!!
Hej å hå, ni kämpar på ser jag. Och en massa nya också. Skoj.
Jag kör på med promenader, pilates och börjat med lite poweryoga också (damn va svårt det är, tjejen på skivan gör allt hur snabbt som helst och man hinner inte se hur hon gör eftersom man tittar åt ett annat håll ). Har hunnit med 2 Friskis-pass också. Dom dyraste ever då jag inte varit där sen maj förra året hehe. Tur att kortet går ut nu.
Väger numera 69kg och det känns så jäkla bra. Bara 5kg kvar ju.
Imorgon lämnar jag plasma och då har jag poäng så jag kan plocka ut ett par stavar. Tjiho, då blir det roligare genast. Måste ju ha omväxling .
Skönt att kompisarna äntligen kommit ut ur dvalan och vill gå med mig nu. Har inte gått på hela december nästan, är inge roligt att gå själv i mörkret.
Så, nu har jag fått skriva av mig lite. Ha det brudar. Work it!!
GME76 080802 skrev 2008-01-23 14:14:26 följande:
tobiasolinda: resept på Passionerad mango i måbra tidningen.Har den framför mej om du vill ha?
Hållå hallå
Här går det också bra har precis varit ute på en ganska lång halk runda, för jag tror inte att jag kan kalla det promenad med den bästa viljan i världen Det snöade här härom dagen och sedan smälte det och sedan frös det så frusen snömodd på alla vägar vilket gör det lite halvsvårt att gå men som tur är så har jag vagnen att hålla mig i. Själv hoppas jag på att tangera min den vikten jag hade på inskrivningen med Noel på måndag vilket innebär att alla gravidkilon är borta och att det sedan "bara" är resten kvar
Ett tips på en efterrätt som jag tyckte var åtminstone ok
ICA:s frysta frukt och bär och blanda med lite keso och lite hackade pistachnötter (stavning...)
Tips på kvällsmat ikväll?Tycker inte om fisk o skaldjur..