Fixa vikten till bröllopet!
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
tobiasochlinda: Jo, promenader och nyttig mat är det bästa i längden, men det är inte dumt att köra en reningskur ibland. Det hjälper till. Jag lovar.
Godisråttan: Dessa preparat finns att köpa i hälsobutiker, ex life. 3,5 kg på en dag är nog tyvärr inte i fett utan ett resultat av förlorad vätska och tomma tarmar Men det har rensat dig för gifter och slaggprodukter vilket innebär att du känner dig piggare och kroppen kan koncentrera sig på fettförbränningen.
Åhhhh ska köpa i morgon!För att få en liten skjuts lixom
Precis
Man kanskje skulle köra kuren en sön lagom innan invägning måndag
Nu läste jag på nätet att de återkallat denna kur från alla hälsobutiker (IDAG!!!) Anledningen är att det kan innehålla mer magnesium än det som står på förpackningen. Men jag håller på nu och jag kan säga att den är GRYMT effektiv, men äcklig. Om en vecka står det iaf klart om den ska få säljas igen.
Vägde mig imorse tjejjer!Hade gått ner -0,3 på en dag Så nu ligger jag på 70,6kg!Vill så gärna ligga under 70 på mån även om det är 69,99999kg!
hej hej, blev en rätt ok dag igår även om vi tog ett glas vin til maten så blev det iallafall mörk choklad, så jag är nöjd, en förhållandevis nyttig dag. jag rörde på mig helt ok också, ska försöka vara desto nyttigare idag så kompenserar det sig nog.
IT IS PAYING OFF BIGTIME!!!!!!!!!!!
Tjena mittbena vad glaaad jag är. Min diet och mina 90 minuters morgonpromenader visar verkligen vad dom går för nu! Först blev jag ju av med det mesta på mina lovehandles och nu är det magens tur. Det har lossnat nu och går med en rasande fart!!! I morse sa jag till min man - känn på min mage! JAG som knappt låtit honom röra vid den för att jag mått så illa över den i snart ett år nu. Nu e det bara en liten kula kvar! Fortsätter det i den här farten så kan jag gå med tajta tröjor inom 3 till 4 veckor!!!
På jobbet var det en som frågade häromdagen: Men gud människa vad fan går du på???
Ha ha! E så mycket piggare å lätt på foten så jag spritter omkring hela tiden.
JAG KAN VERKLIGEN REKOMMENDERA DET HÄR! Jo visst ibland har det vart så segt att bara äta en massa nyttiga grejer hela tiden och visst - fasen va jag har saknat till exempel bröd men varje gång jag tänkt att jag skiter i det här nu och köper mig nåt onyttigt så har jag tänkt. JAG VILL INTE VARA TJOCK! JAG VILL INTE VARA TJOCK! å så har jag kämpat vidare fram tills lördagen då jag har ätardag å käkar precis vad som helst!
Jag kan inte säga hur mycket jag gått ner eftersom maken bannlyst vågen men DAMN GIRLS vad det här känns bra!
GLAD GLAD GLAD! Jag lovar att ni kan också!!!!!
Grattis little Nikki!Verkligen super!!Kan du inte mäta dig om du nu inte får väga dig?