Fixa vikten till bröllopet!
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
Godisråttan
xenical är inget jag rekommenderar om man inte har ett bmi som ligger en bra bit över 30. Tror att gränsen för xenical är bmi 35 och om jag minns rätt så är du inte ens i närheten av detta.
du ska deifnitivt lätt kunna gå ner i vikt bra många kilon på sex veckor och som sagt med bra redigering av foton så kommer din secretbox se helt fantastisk ut. jag lovar!
Jag har inte själv provat cambridge. Tog upp den som exempel bara...
om du stenhårt äter utefter en diet, rör dig mer än vanligt, dricker massor av vatten så KOMMER du att gå ner...
Stressa inte upp dig så det kommer att gå jättebra! det finns inga SUPERgenvägar till en smalare kropp om man inte lägger sisådär en 40-50 000 på en fettsugning
Dreams
Det är väl under en begränsad tid han pluggar så det kanske blir bättre när han är klar?
Tack Anja!
Vad är bäst dryck eller bars?Vad är minst kalorier?
Åt fullkornsmacka och proteindrink till lunch för jag glömt matlådan...Till middag blir det kycklingsallad..
Jag gjorde kyckling röd curry i helgen med cocosmjölk. OJ vad gott det var!Men mycket kalorier i cocos..
Godisråttan:
Pratade med honom idag ang. det och han har framtills nu pluggat upp vissa ämnen och sen till hösten ska han söka till en utbildning och då var han inte säker på att han skulle fortsätta jobba samtidigt.
Jag får väl hoppas på det bättre men det är bara att hoppas på att han inte fortsätter så här när hon börjar skolan!
Dreams
Det kommer säkert lösa sig till det bästa!Det viktiga är ju att hon känner sig älskad av er båda även om pappa kanske inte har lika mycket tid nu.
Godisråttan
dryck är minst kalorier
Jag äter bars för jag klarar mig faktiskt inte på så få kalorier... mår inte bra då och kroppen ställer in sig på svält, dvs ämnesomsättningen sjunker drastiskt och man får INGEN som helst effekt av att man äter mindre kalorier då.
man får aldrig gå under 1300 kalorier, hur liten och smal man än är... Är man större ska man ligga högre annars sänker kroppen ämnesomsättningen drastiskt för att skydda sig.
Så överdriv inte... det funkar inte. Bars går hur bra som helst + att de är godare!
Lycka till...
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-01-21 13:12:37 följande:
Mmmm och så har den metoden fått rätt så hård kritik för det. Det är inte sunt!
Ingen klarar att må bra på så lite kalorier... Kroppen tar mkt stryk när man gör så mot den.
Minst 1300 kcal om dagen, absolut inte mindre!
En bar är väl på ungefär 230 kcal tror jag och man äter typ 5 såna om dagen vilket blir 1150 kcal och så lägger man till nåt mellis typ en banan, en avocado, en sallad eller så
En mkt hälsosammare och effektivare viktminskning!
Japp jag ska testa!Har ju börjat att löpträna också vilket jag tror stenhårt på!På tisdag träffar jag en pt på gymmet(väääldigt skeptisk till att han ska lära mig nåt jag inte kan) Ska köra mycket soppor också. Tror det är bra!
Ja om man dessutom tränar, löptränar som du, dvs anstränger sig en hel del fysiskt så är ju cambridge och deras futtiga 460 kcal om dagen ett skämt...
Kroppen måste klara av att bygga muskler oxå