• Godisråttan

Fixa vikten till bröllopet!

En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
    Vår gamla tråd är avstängd.

• Svar på tråden Fixa vikten till bröllopet!
  • Anja 19 juli 2008

jag hade börjat med att köra någon form utav detox först! Rensa ut hela systemet, sen hade jag satt igång med kuren... Du kan lixom inte misslyckas (det svåra är att hålla karaktär och motivation uppe).

• Little Nikki

Usch vilka äckliga (förlåt) grejer ni tycker att hon ska äta. Har du någon möjlighet att gå upp tidigare på morgonen och gå 90 minuters promenad så kan jag rekommendera det. Vill du så kan jag skriva ner mitt matschema till dig som jag fått av min man. Det funkar bra på mig så det skulle funka skitbra på dig som inte har fel på sköldkörteln!

Sen kan jag ju fråga - vilken fotograf ska du ha? Vissa av oss gör mycket i redigeringen och vissa av oss lägger inte ner någon tid alls på det. Det beror på hur man uppfattar en secret box. Jag ser det som en fantasi som vi ger våra killar och då ska vi va lite extra snygga. Jag lägger ner mer tid på redigering på boxarna än vad jag gör på ett bröllop. Att ta bort lite valkar och sånt e inga problem.

Fråga din fotograf hur hon/han gör!

• Godisråttan

Anja och little Nikki TAAAAACK!!!!

Anja
    Jag får väl inte köpa cambridge om jag inte är medlem va?Kan jag köpa av dig?

Little Nikki
    Har du msn?

• Godisråttan

Äter cuur nu, de detoxar väl?

• Little Nikki

Hej gums!

Jo jag har msn men eftersom jag är en "företagare" här på bt så vill jag vara anonym - det e så lätt att man blir anklagad för att göra reklam på ena eller andra sättet här så jag vill inte avslöja för någon vem jag är här. Hoppas du förstår.

Är det något du vill fråga privat så kanske du kan skicka nåt till inboxen?

Kram

• Godisråttan

Little Nikki skrev 2008-01-21 11:42:59 följande:

Hej gums!Jo jag har msn men eftersom jag är en "företagare" här på bt så vill jag vara anonym - det e så lätt att man blir anklagad för att göra reklam på ena eller andra sättet här så jag vill inte avslöja för någon vem jag är här. Hoppas du förstår.Är det något du vill fråga privat så kanske du kan skicka nåt till inboxen?Kram
    Oki förstår!Jag är också företagare men försöker att inte göra alltför mycket reklam hihi
  • Little Nikki

oj - vad e det för yrke du har?

• Godisråttan

Någon som har erfarenhet av xenical?(jag veeeeeeeeeeeeeeeet jag inte är tillräckligt överviktig för att få det på recept)

• Little Nikki

oj - de va drastiskt! jag känner en som fick xenical men han slutade - vet du varför!? Jo för han tyckte det va så jobbigt å gå å skita hela tiden sa han.... hahaha...

Läste att ni skulle till mexico på bröllopsresa! vad spännande! vart ska ni?

• Godisråttan

Little Nikki skrev 2008-01-21 11:48:36 följande:

oj - de va drastiskt! jag känner en som fick xenical men han slutade - vet du varför!? Jo för han tyckte det va så jobbigt å gå å skita hela tiden sa han.... hahaha...Läste att ni skulle till mexico på bröllopsresa! vad spännande! vart ska ni?
    Jo men nu måste jag vara drastisk!SECRETBOX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vi ska till Playa del carmen. Lääängtar!Har ni varit där eller planerar ni det?
Svar på tråden Fixa vikten till bröllopet!