• Godisråttan

Fixa vikten till bröllopet!

En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
    Vår gamla tråd är avstängd.

• Svar på tråden Fixa vikten till bröllopet!
  • tobiasochlinda

2:e advent, jag tycker du är jätteduktig som inte ätit godis sen nyår! själv föll jag ju ner i godiset i fredags, att unna sig n onyttig dag tycker jag är ok, men det jag inte vill är ju just äta godis/choklad, men faktiskt så klarade jag mig utan det igår och jag tänker fortsätta klara det, men det märks att jag har triggat godis suget för det var bra nära flera gånger igår. så jag tycker du kan una dig din mys dag igår och så köra på igen idag, det är du värd!

• nilia

Nu har jag precis kommit hem efter en 8km promenad! Lite blåsigt idag oxå men det va skönt ändå!

Hade "frossar-kväll" med mina tärnor igår, vräkte i oss massa mat, chips och glass=( Men det får väl finnas sådana dagar ibland?

Igår var jag och köpte några små shots till min karl, man ska ta dem i samband med en måltid så blir man mättare och håller sig mättare längre. Det lät ju bra=) Är det någon som har testat nåt sånt?

• 2e advent

Tobiasochlinda

Tack för de uppmuntrande orden, var ute på en riktig långpromenad så nu känns det bättre

Nila

8 km wow det är långt! Hur lång tid tar det ungefär?

• tobiasochlinda

idag har jag slarvat med en hel del mörk choklad, men jag har rört på mig rätt bra, så det känns inte som jag gått upp iallafall. ush imorgon vägning!

• Little Nikki
    tobiasochlinda skrev 2008-01-20 20:58:00 följande:
    vart är alla idag????
    ja du - lets face it - det e inte lika roligt att skriva här när man har syndat hela helgen - hahaha... i alla fall har jag det. men i morgon e det nya friska tag - badflicka 2008 - DET SKA BLI JAG DET!
  • Little Nikki

fasen ja kanske borde ändra mitt nick - hmmm.... kan man det? h

• nilia

2e advent:
    Det tar oss 1h. Känns inte så långt när man går=)
    Har tagit hand om mina föräldrars hund idag oxå så nu har jag totalt gått 11.5km idag=) Det behövdes för att kompensera upp chipsintaget igår!

• Anja 19 juli 2008

hej hej

varit SUUUUUPERDUKTIG idag och enbart ätit modifast, för att komma igång, men vad gör jag nu på kvällen när jag är sååå uttråkad och BT inte funkar!!! Jooooo tar ut glassen ur frysen...

Skulle sett till att den var slängd, är min favvo, valnötsglass, som jag knappt kan tänka på utan att dreggla.

skit oxå, men jag tog bara liiiite och det känns faktiskt ok trots allt. I normala fall VRÄKER jag i mig. Åt inget lördagsgodis igår heller, bara ett par få usla bitar Har ätit bra mat och lagom portioner på regelbundna tider.

Dock ej rört mig så mkt pga att vi var magsjuka i fredags hela familjen och vi är fortfarande rätt sega.

Vågen visar iallafall -1,3 sedan innan magsjukan Kan ju vara vätska man blivit av med men å andra sidan så känner jag på magen att jag tappat lite, var rätt så ok duktig i veckan oxå...

Nu provar jag ju brudklänning om exakt 27 dagar och jag ska ha gått ner till under 80 då. Väger nu 84,4. Det är väl inte omöjligt om jag kör modifast...

Börjar träna på 24/7 i veckan oxå... har bestämt mig för att Xtravaganza var för dyrt för mig...

Det skulle kosta 990 kr i månaden medan 24/7 har öppet alla tider på dygnet, alla dagar ochkostar bara 199 kr i månaden.

Ska ta mig i kragen nu och VÅGA börja ta mig till träningslokaler. jag VILL ju inte se ut så här resten av livet och det vore så underbart att verkligen få känna sig nöjd med sig själv på sin bröllopsdag

natti natti tjejer, eller är det någon här?

Svar på tråden Fixa vikten till bröllopet!