Fixa vikten till bröllopet!
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
Ska köra lite hantlar och gummiband nu innan jag hoppar i säng... en och annan situp och armhävning blir det oxå. Imorgon blir det 2-timmarspromenad med vikter och stavar och en sväng till solariet.
kram kram
anja...:
Du har varit riktigt dukigt måste jag säga, härligt=)
Fortsätter du i den här stilen så kommer du bli mer än nöjd med dina resultat!
Blev lite smittad av din "duktighet" så nu ska jag göra några situps=)
händer lite iallafall! :) alla verkar ju ha rört sig ok iallafall! själv har jag bara gått 30 min promenad ida, men jag har röjt en del på gården så jag har rört på mig mer än så, syndat med mörk choklad men det känns ok iallafall.
ses imorn natti natti
haha mörk choklad, f..n oxå jag kommer ALDRIG kunna röra detta igen... jag som älskar det.
Klarar knappt att skriva om det för jag tänker på smaken och då börjar jag nästan ulka...
Blev ju magsjuk i fredags och gissa vad det sista jag hade ätit torsdag kväll var, jooooo kaffe och mörk choklad (LIndts madagaskar med vaniljsmak) och jag klarar inte tanken på det nu. Mår såååå illa och känns som jag ska spy.
Undrar helt seriöst om mörk choklad någonsin kommer att gå att äta igen!
nilia
tack... jag behöver all uppmuntran jag kan få. Dina ord gjorde mig verklgien glad för så fort man syndat minsta lilla så känner man sig sååå kass coh då hänger man löst på nåt vis. Speciellt så här i början av sin "duktighet"
Så tack för dina gulliga ord!
Då var det väl dags för invägning igen, den här veckan har väl varit OK. Jag är lite stolt över mig själv att jag bara ätit godis på lördagarna sedan nyår, det ska jag fortsätta med.
Vikt: 60,6 kg(-0,5)
Midja: 66 cm (-1)
Stuss: 96 cm (0)
Hur har det gått för er?
Anja: Krya på dej!
Ingen direkt förändring
+0,3kg
Fyyyyy mår inte alls bra nu men visste detta skulle hända har ätit godis i helgen och tror jag ska ha mens men äter minipiller så märkler ju inte av det så att säga men känner mig svullen mm
Idag mååååste jag till gymmet och på tisdag ska jag träffa en PT. Har också köpt nya löparskor.
Godisråttan
+ 0,3 innebär ju nästan samma vikt som förra veckan o nu när du köpt nya skor kan du ju komma igång och springa igen och då försvinner säkert de där hektona.
För mig har det gått bra.
- 0,6
- totalt: 1,9
vikt kvar: 9,5 kg
Så en helt ok vecka trots synderna i helgen. Nu ska jag gå och ta det lite lungt innan jag laddar för långpromenad.