• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Zozo

Morning Vickan - ja, för oss har nyarsfragan löst sig. Vara vänner bekräftade igar att de kommer över langhelgen sa det ska bli himla kul! Nu ska vi bara hitta pa nagot kul att äta ocksa till nyar!

Ang flytt sa är jag saaa tacksam för att mamma har orkat hjälpa mig flytta 711 ggr... De senaste gangerna har vi haft kompisar eller nu allra senast - yttersta lyxen med en firma som kommer och packar ner allt, bär ut, kör iväg och packar upp pa rätt adress! Waaah! SA vill jag alltid flytta!

• MuffinsTönt

Morning Ladies!
    Seg som sjutton men det är normalt gissar jag. Imorrn ska jag ha möte med handledare o en till för att disskutera mitt arbete. *darrar*

• viktualia

Gårdagens skojigaste var annars att jag blev bjuden på teater hemma i hålan! Jätteskoj! Pjäsen handlade om Nobels testamente och den var riktigt bra!

• MuffinsTönt

Men... Va e alla?!?!

Idag var jag på föreläsning av självaste Nobelpristagaren i kemi. Mkt intressant!! Han var ju hur charmig som helst. Eller... har träffat många som är mindre charmig.

• Lady o Lufsen

Hej alla glada, trevliga tjejer!!!

Idag ska jag bara baka o baka o baka

Lussebullar, pepparkakor, mandelmusslor, drömmar, schackrutor m.m m.m

Må så gott alla!

• viktualia

Och nu kan jag meddela att jag är kallad på en andra intervju på jobbet jag sökt... onsdag 19/12 kl 14.... nästan en månad efter den första... inga snabba vändningar här inte...

• viktualia

Anne - tjaaaa en snigel skulle nog knappt avundas.. ha ha...

jaja.. nu ska stenhårt arbetande Vickan dra sig hemåt.... VARFÖR har jag min mest produktiva period på jobbet efter normal kontorstid?!?!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!