• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • viktualia

Näee *skrattar* jag har inte bantat FÖR mycket.. jag har bara inte hunnit hålla jämna steg vad gäller klädshoppingen.. ha ha ha!

Måste få skryta (igen): Startade på 95 kg till mina 164 cm i maj i år. Nu väger jag 74 kg, är 15 cm smalare om midjan och har gått från stl 46 i byxor till stl 40... Målet är att väga 65 - få se när/om jag lyckas?!?!

• BlivandeFruJangbåge

oj, vad duktigt!
    Jag beundrar verkligen dom som kan gå ner i vikt. Ok, nu behöver inte jag det... behöver snarare lägga på mig lite enligt vissa... men iaf: jag skulle aldrig klara mig utan typ godis och chips och snabbmat ochsånt... sjukt jag vet men jag bara kan inte...

• viktualia

Jangbåge - joodå man kan klara sig strålande utan onyttigheter... ett tag... och det går att vänja sig av med en hel del dåliga vanor - jag lovar! Jag testade lite smågodis häromveckan - det smakade urk! Däremot saknar jag lagom onyttiga delikatesser som tex. goda ostar.

• BlivandeFruJangbåge

vara utan smågodis? Skojar du?

• viktualia

*asgarv*

Japp! jag har nog totalt ätit 20 bitar smågodis sen i maj! Det GÅÅÅÅR bara man vill! och de gånger jag testat har jag inte längtat tillbaka...

...däremot ost, goda såser, chokladdesserter, mjukt bröd, påläggskorvar, smörgåstårta, likörer... tjaaa listan kan göras lång på sånt jag saknar sen jag började banta.... (och som jag äter ibland eftersom man måste få leva också....)

Ska f ö som sagt på fest strax, det blir libanesisk buffé och det är inte direkt bantningsmat.. men jag tänker äta ändå!

Simma lugnt! Nu ska jag äntligen stänga av jobbdatorn!

• Telemarkgrrl

Ojoj, dubbelt elände, jag är bakfull och håller på att bli förkyld.

Jag är så trött på att jag blir så bakfull jämt, igår gjorde jag verkligen allt rätt. Jag åt mat innan jag drack alkohol, jag drack varannat glas vatten, jag blandade inte utan jag höll mig bara till vitt vin och jag drack "bara" fyra (inte jättestora) glas vin på fyra timmar. Och ändå mår jag apa idag. Det är ju uppenbart att jag inte tål alkohol.

• Telemarkgrrl

Fru Jangbåge - jag tycker inte att du överreagerar! Hoppas att det ordnar sig på något sätt iallafall, det måste göra ont i mammahjärtat att få hämta hem sitt barn med såna bitmärken i ansiktet!

• viktualia

Telestubben - nääeee fy vad orättvist det är, det där med din förmåga till baksmälla! *kramar om*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!