• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • viktualia

Muffins - nyår ska vi enligt plan A fira i Ua med mina vänner... frågan är bara vilka vänner, var och vilken typ av fest... har dock inte riktigt tid att ta tag i det där än... det brukar sluta med att jag packar med mig galna mängder kläder för att vara beredd på "allt" och sen bestäms det i sista sekund... det brukar bli bra, men det är lite rörigt.. ha ha!

Just nu har jag dock inte en ENDA KJOL som passar... är för smal för samtliga, så jag ska på shoppingtur nästa vecka en sväng. Klänningar har jag däremot som funkar... knasigt nog..

• MuffinsTönt

Tummen upp för Julkalender på svt hemsida. Nu kan man följa den när man vill. *yeeah* Och den är Faktiskt bra! Sist jag såg på julkalender var "Mysteriet på Greveholm" -96. *oj...så längesen*

• MuffinsTönt

Vicakn
    Ang Nyårsfest, Då har du ju allt under kontroll, på ett konstigt sätt.

• viktualia

Muffins - och jag skulle gärna se Sunes Jul i repris... precis min dåliga humor... *garvar*

• viktualia

Men NUUU ska jag strax gå hem och sluta lyssna på smörpop.. ha ha ha... jag har en hemlig böjelse för smörballader a la "Hero" med Mariah Carey - pinsamt men sant... ha ha ha!

Simma lugnt!

• MuffinsTönt

Haha! Jag älskar hennes Can´t live.

• MuffinsTönt

Ahh! Jag tänkte först att den heter Can´t live without you. Men sen kom jag på att det e bara två ord. Då fick det bli de två första. *knas*

Tack! *drömmer bort*

• viktualia

Godmorgon!

Högtidsdags här på jobbet och jag "slipper" sitta vid datorn halva dagen = jag måste vara med fast jag inte är särskilt berörd och missar samtidigt en hel del jobbtid... *klurigt*

• Zozo

Gomorron!

Vickan har du ingen som kan sy in kjolarna till dig ?? Det är ju busenkelt! Annars kan du ju skicka ner dem hit sa fixar jag det pa en vänster! (Fast du far nala till dem själv)

Smörpopp! Haha jag satt häromveckan och gjorde en liveöversättning till min bror av en av Celine Dions latar... Suck!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!