• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • viktualia

Zozo - jopp det har jag! Mamsen är bra på sånt, problemet är att det inte alltid är så lätt att sy in kjolar och jox..... så jag satsar nog på att shoppa några nya OCH låta mamma försöka minska min svarta favvokjol! Läget just nu är att jag har två par byxor som jag kan ha och som sitter okej - det är samtliga underdelar jag äger i rätt storlek = dåligt med variation...

Smörpop - jooo men vi förstår ju C.D.s engelska texter och deras poetiska nivå är väl i klass med vilket dansband som helst.... ha ha ha

• viktualia

I inlägg 3430 har jag sammanfattat läget med de flesta.. plus att Omsan fått en dotter!

• Pela Pela

Å läste att det kommit tillökning igen!

Grattis OMS!!!!!!!!!!!!

• Zozo

Hejsan Pela!

Jooo Vickan; det var da naturligtvis en av de franska texterna jag översatte, men den blev inte bättre för det!

• viktualia

Helt annan sak: Min nyårsångest har just väckts ur sin dvala. Den första tänkbara firarkompisen har tackat nej. jag HATAR nyår!!!! Varför ska det vara så himla krångligt varenda år?!?!

*blärk*

Annars - är det väl dags för fredagsfest nu när vi fått fint sällskap av Pela och allt! Tyvärr drar jag iväg på jobbhögtid om trekvart ungefär och kommer vara borta några timmar.

• Pela Pela

Tack det är bara bra och fin sammanfattning du gjort Vickan. Jag kände mig genast uppdaterad men jag gillade snacket om mögelluktandetvätt och pappor på julklapparna *s*

Julstök i tråden märktes det också att det var!

• Pela Pela

Fint sällskap, jojo men tack för det. Fin pik om att jag inte är här så ofta var det iallafall *s*

Men jag saknar er varje dag ska säga!

• viktualia

Gulligt av dig att sakna oss! Hoppas att din tillvaro är snäll mot dig, trots att du inte hinner hänga här... man kan väl konstatera att pladdertakten avtagit här lite grann... är inte lika tokintensivt hela tiden längre... kanske jobbar vi istället?!?

Finns du på Facebook förresten?!?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!