• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • viktualia

tjoho!

jag är helt nöjd! har fått tag i en bra julklapp till svärisarna! En julbock i gran - jättefin! Hittade den i grannhålan, Degerfors är underskattat som shoppingparadis... hihi... brudklänning och granbock! hihi!

• BlivandeFruJangbåge

Ja det gör ont.... och än i dag är inte märket helt borta...

Telemarkgrrl skrev 2007-12-08 11:45:38 följande:
    Fru Jangbåge - jag tycker inte att du överreagerar! Hoppas att det ordnar sig på något sätt iallafall, det måste göra ont i mammahjärtat att få hämta hem sitt barn med såna bitmärken i ansiktet!
  • Zozo

Godmorgon allihopa!

Hu - mar APA idag.. jag vet inte om det är efterdyningarna av lördagens lufest hemma hos oss (men jag drack inte alls nagot mycket), en början till influensa som just alla har just nu (urkk!) ...

• viktualia

Zozo - jobbigt att må apa!

Själv har jag min första p-pillerfria mens... och det är lika jävligt som vanligt. Får nog försöka få tag på starkare värktabletter, ska bara ta mig samman och boka tid hos sjukvården...

• BlivandeFruJangbåge

Är också seg idag.... var ute i lördags och stuffade och känner mig nästan bakis än hahaha

• MuffinsTönt

Morrn! Det hade varit jättemysig helg. Vi var på adventsmiddag, samtidigt spana in ett nyköpt lägenhet. Supersnyggt!

Idag ska jag jobba undan lite grejer! Ses ikväll eller eftermiddag.

• viktualia

Godmorgon!

Jag har just insett att jag måste hitta på en del 2 i julklappen till maken. Del 1 består av båtprylar... men vad ??? ska del 2 bestå av? Vad får era makar?

• Telemarkgrrl

Som läget är just nu så kommer inte min man att få någon julklapp alls av mig.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!