• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Telemarkgrrl

Om secret box, jag skulle gärna göra såna där bilder om man hade sett snygg ut på dom men för det första så är jag extremt ofotogenisk och får ÄNNU fler dubbelhakor på bild än i verkligheten och dels så skulle min man vara totalt ointresserad av att kolla på dom.

Men Nenne, om han får besök av jobbarkompisarna i husvagnen då? Är det inte lite jobbigt att dom kan se din pinuppkalender? Beror ju förstås på hur mycket du visar.

• nennesjuttioåtta

han får väl sätta upp den i sin lilla sovkajuta.. Den är inte särskilt vulgär, jag har underkläder på mig och skrävlar inte med låren direkt. Några är bara porträtt. Han är nog mån om att ingen ser den heller.

Du har väl ingen dubbelhaka? *totalt förvirrad, vem var det jag hälsade på egentligen?!?!?*

Vad skönt att din make orkade säga nej! Min är också sån att han jämt ska ställa upp för folk i tid och otid utan att sätta det i relevans mot vad man kan förvänta sig av dem tillbaka (nej, det behöver inte vara pommacrättvisa).

Det där med föräldrar och skrikande barn, det spelar nog ingen roll om det är ICA Maxi, konsert, kyrkbröllop eller överlämning på dagis. De ser inte skillnaden och hör nog inte hur illa deras telning låter i andras öron. Måtte jag aldrig bli sån! *skriver ned i min glöm-inte-bort-detta-som-förälder-bok*

• viktualia

Nenne -näeee jag har inte heller sett till nån dubbelhaka på Telestubben så det där tror vi inte på!

Men du är HEMSKT påhittig och seriös som gör en sån där almanacka till maken!!! Det skulle jag ha kommit på under åren när maken och jag hade distansförhållande!!! Fast jag hade kört en mer påklädd variant i så fall - Vickan i underkläder... näeeeHUUUUU nu när jag har bantat är jag förvisso smalare men jag har bilringar på EXAKT samma ställe som förut - bara något mindre...

• nennesjuttioåtta

äsch, Vickan, jag har också bilringar (fast det är nog mer ett grovt cykeldäck) men i rätt pose så syns det inte. Och han gillar ju dem med. Eller hur?!? han hade inte fått någon om det nu inte var så att han jobbar borta. Det blir ju en grej han kan titta på när han pratar med mig i telefonen. *naughty*

• viktualia

Nenne - tjaaa mina har ju gått från att ha varit modell traktorslang till nåt som kanske påminner i storlek om mopedslang... najs!

förresten: imorgon är det dags för ny tråd och det har varit väldigt lite snusk här ett tag!

Pitt på er allihop!

• nennesjuttioåtta

*gapflabb* traktorslang?!?!
    Moped låter mer användarvänligt.

OMG dags för en ny tråd?!?!

PENISFODRAL!!!!

• viktualia

Masturbation!!!!

användarvänligt?!? hm.... traktorslang är jobbigare att tränga in i kläder. mopedslang är lite mer fjortis (japp, jag är tillbaka i högstadiestorlek på kläder)

• nennesjuttioåtta

jag är även fjortis i sinnet.

• viktualia

Åderpåle är mitt favvoord.. hehehehe

Hittade ett bra ställe på nätet med ordförklaringar:

Fitta - Mussla som lättast påträffas i lårviken och innehåller världens mest eftertraktade pärla

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!