• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • nennesjuttioåtta

Så vackert *snyft*

inte odret åderpåle, alltså. *ryyys*

• viktualia

Maj GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD

Alltså.. det här jobbsökningsprojektet är det mest bisarra jag har gjort på länge... nu ställde sig ÄNNU en person i mitt dörrhål. Han är kollega med mig på mitt nuvarande jobb men hade varit på möte på stället där jag sökt jobb. Och på det mötet hade det varit folk som pratat om MIG som att jag jobbade där... Kollegan hade då, diskret i en paus, undrat om det var klart att jag ska få jobbet där men det var ju vederbörande tvungen att säga att det inte är... jag ska ju på intervju på onsdag (vilket kollegan visste).

Alltså: OM de där jepparna hade varit lite kvickare i sin rekrytering så hade inte alla de här hintarna hunnit nå mig och då kanske jag inte hade gått omkring på nålar hela tiden...

Fast det är en av de mest fascinerande och udda egotrippar jag varit med om....

• viktualia

Åter till snusket:

Fakta om Könsdrift
    Motor som sitter bakom scrotum (pungen) hos mannen och i vulva vägglus (slidväggen) hos kvinnan, som gör att könet kräver sex minst en gång om dagen.

Om kravet ej uppfylls blir mannen eller kvinnan sur och tvär, vilket ofta gör sig hört genom klagomål på tråkigt arbete, dåligt väder eller för hög skatt.

Källa: www.tuppjuck.com

• nennesjuttioåtta

ahaaa. Är det därför som jag skrattar alldeles för högt hela tiden och skäms lite efteråt för det måste ju låta helt hysterisk. *lampan tändes*

• nennesjuttioåtta

oj, märklig process med det nya jobbet, vickan! Hoppas att du får det!

• viktualia
    viktualia skrev 2007-12-17 15:47:37 följande:
    genom klagomål på tråkigt arbete, dåligt väder eller för hög skatt.
    Det står ju SKATT Nenne... inte SKRATT... ha ha ha ha ha....
  • nennesjuttioåtta

näee?!?!? aaaaaahahhahahahahahhahahahahhhahahahahahah :-d:-d

• nennesjuttioåtta

vafasen hände med mina versaler?

• viktualia

Nenne - man får bara skrika LITE här på BT.. om man har för många versaler så censureras de.... *skrattar åt att just DU blivit drabbad*

*hehe*

snuskfia!

• viktualia

Förresten - nån som är sugen på sprit?!?! det blir a.w. här idag - nån som vill hänga på?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!