• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • nennesjuttioåtta

nä, jag orkar inte. Känner mig lite risig. Trött i huvet och snuvig. Ska hem och doppa saffranskolan i choklad.

• nennesjuttioåtta

...och hoppas att min nya jacka från Norrøna kommit. Fick reklamera min gamla efter att membranet släppt. Fast den är nästan 5 år så gällde garantin. Najs filibajs tycker jag!

ja, det var ju helt ofattbart att det var jag som råkade ut för censuren.

• nennesjuttioåtta

men har du något starkt upphällt och klart så kan jag väl ta det. Om du bjuder?!?!

• viktualia

...tralala.... "Får jag doppa min mjukglass i din strössel... oooaa ooaaa oaaaaa.... och smälta den i din sooooool.....
    får jag doppa min pensel i din färg och måla hela himlen i din kjol.. (hela himlen i din kjol)...

... säga vad man vill om Robban Broberg men lite skojsnusk är det allt.... www.robertbroberg.se/texter/molatext.html

• Telemarkgrrl

Norrøna!!! Nu snackar vi porr här!!

• Telemarkgrrl

Nenne, har du sett Kjus-jackorna?! Oh-my-God så snygga! Men så kostar dom typ 8000 kr styck också.

Om jag skippar alpresan i år kan jag köpa en jacka istället.

• nennesjuttioåtta

Kjus? Nä, men det låter riktigt filthy *dreggel* Jag är helt galen i skaljackor, hahahah men eftersom de håller så länge så får man ju inte köpa så många. Och dessutom är de ju inte heller gratis.

• Telemarkgrrl

Det är Lasse Kjus eget märke. Och alla vet ju att norrmän (med eller utan skaljackor) är vansinnigt sexiga.

• nennesjuttioåtta

jag ska ha en ny Narvik, grööön. Hade en fin röd och beige tidigare men den har jag ju skickat iväg.

• nennesjuttioåtta

Japp, har ju en norrman själv (nåja, 1/4-dels i alla fall)

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!