• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • nennesjuttioåtta

har kollat nu på deras hemsida, OMG!

Har mailat mannen en länk, han har hittat en ny jacka, han har haft mountain hardwear tidigare men behöver en ny och hittade såklart en Norrøna som han gillar. Lika bra att åka på husvagnssemester direkt.

• nennesjuttioåtta

nu måste jag åka hem. Hej så länge tjejer! *kram*

• Zozo

MEN... vafffaaaann! Mina inlägg har inte kommit med.. fusk! Finns det nan töntig aldersgräns i den här traden eller????

• viktualia

tossenissar... skidporr... hm....... *skakar på huvudet*... skidstavar har väl inte nån inbyggd vibrationsmojjäng?! eller har jag missat något?!?

• viktualia

Zozo - ööö näeee det kan det ju inte göra... Telestubben är ju flera pinnar äldre än du!

• Zozo

Oh! Sag just att jag svor i traden.. Nämen! Sa far man inte göra *hytter förnumstigt med pekfingret at sig själv*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!