• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • BlivandeFruJangbåge

Härligt Viktualia!!!

• BlivandeFruJangbåge

jodå det går bara bra... sista takbiten är inne i ugnen nu.
    Jag började inte när jag sa det förut, kom på att degen ska vara ute ur kylen ett par timmar innan man börjar.
    Sen har jag inget godis att dekorera med så jag ska åka och handla när alla delar är klara tänkte jag

• BlivandeFruJangbåge

jag gör det som fanns på tasteline förresten

• MuffinsTönt

Heej!

Vickan
    Shit, va kul!

Jangbåde
    Vi ska oxå göra pepparkakshus denna vecka. Vi skulle göra det förra veckan, men hann inte. Vad har du anv som dekoration? Kan man få se ett foto av mästerverket? :D

• anne på grönkulla

Pepparkakshus har jag aldrig vågat men jag tror det ska bli kola här sen också - men kanske inte ikväll.

Jag har fö köpt ny träningsoverall o nya gympaskor - på rea. Ett fåfängt försök att motivera mig att gå på gymmet oftare???

• BlivandeFruJangbåge

muffins: jag har inte gjort klart det än... vi kom precis hem från affären och min dotter har valt godis att dekorera med så vi får se hur det blir
    Jag lägger in en bild när det är klart!

• BlivandeFruJangbåge

nu ska det bara sättas ihop... men tror jag väntar tills i morgon...

• nennesjuttioåtta

HO! HO! HO! Nu har jag tryffeln på kylning (i år blir det dajmtryffel) och funderar på om jag hinner koka saffranskolan innan vi ska på bio. (och så sitter jag HÄR!??!?!?!). Här var det tydligen bara jag just nu så jag kikar lite i den adnra tråden och önskar er en trevlig 3e advent!! *mys*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!