• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Zozo

Vickan: det tog mig ca 3 minuter att fatta vad du fragade om.. Suck! Mitt huvud är bara fullt av snor! JAAA - jag gillar ocksa den här dikten..

• viktualia

Zozo - ooooops... stackars dig!

åååå jag fyndade just på YouTube!!! Mer Lars Vegas Trio till folket!!

• Zozo

Näh - mer STARKsprit till folket ska det vara!!

• viktualia

nu är det dags att packa ihop och dra till stan för lite shopping och after work! simma lugnt alla gooooa trådisar!!

*kram*

• Zozo

Näh jag är här! *hopp & vink*

Hmmm.. vet inte om jag skulle vilja göra en alender heller.. framför allt skulle nog inte maken vilja ha en san.. om han inte far fota själv - fantast som han är. Han tjurar ju REDAN för att han inte far lägga ut bilder han tagit pa mig pa nätet...

• Zozo

Jag är ocksa ytterst ofotogenisk; lyckas alltid vrida konstigt pa hela ansiktet.. men maken har faktiskt lyckats ta ett antal bilder som tom jag tycker ser hyfsade ut.. Manga är ju sana där detaljbilder pa ett knä, en axel, halvkropp etc.. men även en del mer klassiska.

• anne på grönkulla

Själv var jag förunderligt nöjd med bröllopsbilderna - men jag gillar ögonblicksbilder inte uppställda kort och många är just tagna i stunden. Sen ser man att jag gått ner i vikt sen dess, men vad f*n...

• nennesjuttioåtta

själv läste jag foto när jag gick media och sen har jag ju lite erfarenhet av retusch från jobbet, hehehehe.... Nu är inte min man någon slemmig karl som kommer sitta och ruska rymdblomma framför min kalender, men jag vet att han kommer att gilla initiativet. Om ni skulle se den förstår ni hur harmlös den är.

Hur som, nu ska jag fika. Vi hörs!

• Zozo

Nenne.. Jag LOVAR de bilder som maken tagit pa mig är väldigt sedesamma, man ser i princip ingenting; antingen för att det är suddigt eller för att ben, armar etc hamnar "rätt".. Jag var faktiskt ganska impad av att det kunde bli sa bra

• viktualia

Godmorgon!

hm.... dricka en massa vin en måndag är farligt när man är dödstrött redan innan....

• Zozo

Wah insag just att jag maste vara pa flygplatsen kl 05.00 pa fredag - gahh!

Annars börjar förkylningen ge med sig.. och solen lyser!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!