• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • viktualia

anne på grönkulla skrev 2007-12-07 14:56:48 följande:

är det nån som står så nära att brist på tal från dig skulle märkas mycket?
    det är nån som är så bortglömd av andra att brist på tal totalt sett kan märkas... och jag som inte drar mig för att hålla tal tänkte alltså göra ett försök

hittade ett schysst Tage Danielsson-citat:

"Kunskapsnivån i landet är så otroligt hög att ingen längre tycker det är nån idé att höra på när nån annan pratar."

Det kan man säkert hålla disputationstal om... *grubblar vidare*
  • anne på grönkulla

Aha!

Aj zeeee....

Ditt tilltänkta tema låter som min familjs motto - "alla bara åratar om sitt, det är bara jag som pratar om mitt!"

• Zozo

Eller som vargen sa i Bamse "Alla bara tänker pa sig själva; det är bara jag som tänker pa mig!"

• viktualia

anne på grönkulla skrev 2007-12-07 15:04:15 följande:

Aha!Aj zeeee....Ditt tilltänkta tema låter som min familjs motto - "alla bara åratar om sitt, det är bara jag som pratar om mitt!"
    ÅÅÅ skitbra! det ska dra med i det hela! hihi! snart har jag nog ett tal (och kan övergå till att jobba...)
  • Zozo

Eller tidernas mest korkade talesätt: "Att tala är silver och tiga är guld"

På tal om vetenskap.. Ni vet väl vad en expert är?

En expert är någon som vet mer och mer om mindre och mindre, ända tills han/hon vet allting om ingenting...

• Telemarkgrrl

Nu sörrni tjejer, nu är det glögg och julbord som gäller här! Ha det så bra och lycka till med talet, Vickan!

Kram på er alla!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!