• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Telemarkgrrl

Men Vickan, varför är det sån ångest med nyår?! Vad behöver man mer än god mat, god champagne och mannen i ens liv?!

• viktualia

Telestubben - jag vet inte... det har bara alltid varit så här... "vem ska jag få leka med på nyår"-ångest.. hm.... helt irrationellt! Ska försöka skärpa mig! Lovar!

Pela - på Facebook finns det en person med ditt namn och en initial mellan för- och efternamn - är det du?!? *nyfiknast i stan*

• Zozo

Hmmm.. jag föredrar nyar med jättefest med massor av folk jag känner - men det är aratal sedan jag kunnat fira det sa.. sniff! Men vi har firat med nagra vänner eller helt själva de senaste aren och det är trevligt det med.. I ar blir vi troligtvis bara fyra, men sa har vi a andra sidan julfest för 30 pers nu pa lördag!

• viktualia

Zozo - det är nog de där jättefesterna med alla polarna som jag också har som drömbild... har arrangerat några sådana nyårsfester och varit på några.. men nu var det länge sen.. hmmmmm

• Pela Pela

Nope, jag finns inte på Facebook så det är inte jag. Har ju knappt tid (eller lust) att gå in på min privata mail hemma så någon facebook blir det inte för mig...

• Pela Pela

Det är en väldig intensiv tid i mitt arbete just så därför hinns allt runt omkring inte riktigt med, såna viktigheter som att att vara här och snacka andra viktigheter!

• viktualia

Då jag i alla fall fått min nyfikenhet stillad för en stund... *fnissar lite*

Jobbar du sjukt mycket? hur ÄR det med dig? *undrar*

• viktualia

Hm.... börjar bli dags att dra sig... återvänder nog nån gång i eftermiddag...hoppas att jag är här vid halv två ungefär... så att jag hinner göra lite mer nytta idag, nästa del av firandet startar vid 18.. och jepp, det är disputation på gång!

• Pela Pela

Jo jag jobbar sjukt mkt och far både hit och dit så jag aldrig är hemma. Lite lätt stressad är jag men idag tänker jag gå hem 11.30 så ni ska alla ha en underbar helg för det tänker jag har.

Jag ska pussa min man sönder och samman i helgen bara så ni vet!!!

Kram på er och det är alltid lika skoj att komma in och läsa vad ni haft för er!

• Zozo

Trevlig helg pa dem som drar sig redan.. Själv ska jag sitta här mol allena i eftermiddag.. *övergiven*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!