• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • BlivandeFruJangbåge

hallå! Måste få avreagera mig lite och snälla säg att jag gör rätt....

Det är nämligen så här: min yngsta dotter blev biten igår på dagis, i ansiktet... av ett barn! Måste tillägga att det här barnet har varit på henne förut också... puttat henne i ryggen och sådana saker...

Just nu känner jag att jag inte vill lämna henne på dagis så länge det andra barnet är där... funderar tom på att byta avdelning... tycker ni att jag överreagerar?

• Zozo

Svart att veta - är det mer än sant som händer mellan barn? Hur tar din dotter det? Brakar de eller är det den andra som mobbar?

• BlivandeFruJangbåge

Min dotter har knappt sovit i natt.. så fort hon somnat vaknar hon och gråter...

Det är inte bara "sånt som händer mellan barn".
    Min dotter är 15 månader medans det andra barnet är ca 2½-3 år...

De bråkar inte alls.....

• Zozo

Ah det är ju en jäkla skillnad da! Om den andra är s amycket äldre menar jag.. (Jag bet nämligen granntjejen i armen nagon gang men det var fôr att hon var sa himla elak)

• BlivandeFruJangbåge

Nu finns enbild i galleriet på bettet... ser likadant ut i dag...

• BlivandeFruJangbåge

ja men precis, jag hade inte tagit det lika hårt om de var lika gamla för att i den åldern förstår man ju inte lika mycket....

• viktualia

Jangbåge - Vad säger dagispersonalen? Hur ser de på konflikten och bettet? Tar de frågan på allvar eller? För egen del kan jag bara konstatera att jag inte har några barn och än mindre på dagis... så jag har inte åsikt

• viktualia

Nu är jag tillbaka efter disputationen.. är tvärmätt efter att ha druckit för mycket bubbel - dock helt utan alkohol... Nu är det hårt jobb som gäller fram till 18 när partyt börjar.. ska kanske skissa på ett tal till disputanten också... *grubblar*

• viktualia

Shit... inser att jag inte hinner tänka riktigt över det där med tal....*klurigt* gaaaaa nån som har ett färdigt, lagom putslustigt tal präglat av torr akademisk humor i bakfickan?!?!?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!