• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • MuffinsTönt

jag sa också att vi skulle köpa ett monteringsfärdigt MEN Mr G ville göra det från scratch.

• Sister of the Night

Fem farsor.... Kul att tråden är utrustad med folk som har fett utvecklad förmåga att se saker framför sig

Åhå hörrni, pepparkakshus!! De är ju underbara.... fast jag köper också i byggsats. Det roliga är ju att dekorera!

• Zozo

Haller med! Minns när mamma gjorde from skratch och det jäste fel alldeles.. suck!

Muffins; vet inte - mysterium.. Kanske för att pasarna här inte hade enkla hörn eller sa var de för klena. Jag far väl fippla med pappersstrutar istället.. suck!

• viktualia

Peppisar är svåra! Själv köpte jag deg men den var INTE godkänd ur smaksynpunkt... Fast ska man göra hus så spelar ju inte smaken så stor roll... det brukar bli ganska dammigt och läbbigt ändå..

• Zozo

Ja urkk! Vill inte äta peppishuset - bara dekorera det. Maken skakar vilset pa huvudet at mig varje ar.. Han fattar fortfarande inte idén med peppishus... Suck! Fransmän!

• viktualia

jaha... segt att jobba sent.. men inte desto mindre nödvändigt... jag är ju så konstigt konstruerad att jag jobbar bäst sen eftermiddag och tidig kväll... jobbigt men sant...

• MuffinsTönt

Nämen tjena! E du fortfarande på jobbet?

SJälv har jag köpt en jättefin klänning på Zara till nyårsfesten. Iofs vet jag inte vart och OM vi ska göra ngt speciellt. Tyckte det var bäst att köpa den nu annars lär den ta slut. Det har jag inte råd med, har ju så svårt att passa i de flesta modellerna.

Och med den inköpen har jag lyckats spräcka månadens budget. Ändå så har jag inte köpt några julklappar än. *Duuh*

• viktualia

Muffins - japp jag är fortfarande på jobbet. Jag vill också planera för nyår, men jag har som vanligt NOLL koll på vad som händer då... *suckar lite*

• MuffinsTönt

Oj! Ni ska ju vara på olika ställen innan nyår, knepigt att planera kanske. Själv vet jag bara att vi ska va i stockholm. Annars vet jag ingeting. Om vi ska va på restaurang,fest eller bara uggla i hotellet. Lite jobbigt för en kontrollfreak som mig.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!